مراسم معارفه رئیس جدید نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان قم برگزار شد

مراسم معارفه رئیس جدید نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری یوپنا مراسم معارفه و تکریم رئیس جدید و پیشین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان قم با حضور رئیس دانشگاه ، معاون منابع انسانی نهاد مقام معظم رهبری در کشور، نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان،اساتید،کارکنان و دانشجویان ۱۴ مهرماه ۹۷ در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، در این مراسم دکتر محمد علی حسینی، رئیس دانشگاه، ضمن خیر مقدم به حضور مدعوین در دانشگاه گفت: «دکتر شیخ الاسلامی یکی از بهترین های دانشگاه پیام نور قم بوده و هست و چون ایشان به سمت ریاست دانشگاه پیام نور مازندران منصوب شدند توفیق حضورشان در مسئولیت نهاد مقام معظم رهبری از ما سلب شد که بنده ضمن آرزوی توفیق برای ایشان ،تبریک ویژه به حجت الاسلام مقدم بابت توفیق مسئولیت نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه را دارم ».

وی در ادامه بر تعامل هر چه بهتر و بیشتر دانشگاه با نهاد مقام معظم رهبری تاکید و خاطرنشان کرد: ما هم بعنوان یک خادم همواره در کنار نهاد رهبری دانشگاه خدمت خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی نیز در ادامه بر نقش ویژه نهاد در دانشگاه اشاره کرد و گفت: «نهاد رهبری در دانشگاهها باید هنرمندانه به سمت جذب دانشجویان در مسائل علمی،تربیتی و اخلاقی در دانشگاهها حرکت کنند ».

معاون منابع انسانی نهاد مقام رهبری در دانشگاهها ضمن تبریک به حجت الاسلام مقدم بابت مسئولیت نهاد رهبری دانشگاه پیام نور قم گفت : همواره از دست دادن نیروهای خالص و مدیری چون دکتر شیخ الاسلامی که بدلیل انتصاب ایشان در سمت ریاست دانشگاه پیام نور مازندران از حضورشان در نهاد سلب توفیق شدیم سخت است ولی خوشحالیم در نبود ایشان یکی از بهترین نیروهای نهاد رهبری حجت الاسلام جناب آقای مقدم توفیق خدمت پیدا می کنند. .

دکتر شیخ الاسلامی نیز با اشاره به گزارشی از دوران مسئولیتش در دانشگاه عنوان کرد: «استان قم ویژگی های خاصی دارد که علاوه بر معنویت و ظرفیت ویژه شهر، فضای خاصی برای تربیت دانشجویان در عرصه های علمی و فرهنگی ایجاد کند، ».

وی اظهار داشت: نهاد رهبری دانشگاه با عنایت به ارتباط بسیار دوستانه‌ای که بین همه مجموعه‌های دانشگاه از جمله مدیران، پرسنل،دانشجویان وجود دارد بحمدالله توانسته به اهداف خود به خوبی دست پیدا کند .

حجت الاسلام مقدم نیز با سپاس از زحمات دکتر شیخ الاسلامی گفت: خوشحالم که توفیق خدمت در کنار بارگاه کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) را پیدا کردم و امیدوارم با تعامل هر چه بیشتر با مسئولین دانشگاه ادامه دهنده اهداف نهاد مقام معظم رهبری باشم.

در پایان مراسم تکریم و معارفه با قرائت حکم حجت الاسلام مقدم و تقدیر از زحمات دکتر شیخ الاسلامی از طرف حجت الاسلام محمدیان رئیس شورای نمایندگان نهاد مقام معظم رهبری در  دانشگاههای کشور قرائت شد.