مدیرکل فرهنگی دانشگاه پیام نور: کسب ۶ مقام برتر دانشگاه پیام نور در جشنواره بین المللی حرکت + جزئیات
مدیرکل فرهنگی دانشگاه پیام نور: کسب ۶ مقام برتر دانشگاه پیام نور در جشنواره بین المللی حرکت + جزئیات

یازدهمین جشنواره بین المللی حرکت که با حضور دانشجویان انجمن های علمی دانشگاه های سراسر کشور از روز یکشنبه ۴ آذر ماه کار خود را آغاز کرده بود، امروز چهارشنبه به کار خود پایان داد.

به گزارش یوپنا یازدهمین جشنواره بین المللی حرکت که با حضور دانشجویان انجمن های علمی دانشگاه های سراسر کشور از روز یکشنبه ۴ آذر ماه کار خود را آغاز کرده بود، امروز  چهارشنبه به کار خود پایان داد.

شایان ذکر است ؛ اختتامیه این جشنواره با حضور معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ، روسای برخی از دانشگاه ها و همچنین با حضور گرم و پر شور دانشجویان عضو انجمن های علمی دانشگاه های سراسر کشور بامعرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه پیام نور از کسب ۶ مقام برتر این دانشگاه دراین جشنواره خبرداد و گفت: این جشنواره از رویدادهای مثبت در حوزه دانشجویی می باشد چرا که امکان بروز و ظهور توانمندی های دانشجویان و همچنین امکان ایجاد ارتباط با صنعت و بازار و نیز شرایط مساعد برای مباحث کارآفرینی را ایجاد می نماید.

دکتر محمدی افزود: در این جشنواره دانشجویان، اساتید، صنعتگران و کارآفرینان زیادی از غرفه های انجمن های علمی بازدید و مذاکرات متعددی هم برای تجاری سازی برخی از دستاوردهای دانشجویان و انجمن ها صورت گرفت.

وی تصریح کرد : از نقاط قوت و تحسین برانگیز یازدهمین جشنواره بین المللی حرکت مشارکت و حضور پرشور دانشجویان کشورهای مختلف بود که از مرکز کابل دانشگاه پیام نور هم ۷ نفر از دانشجویان شرکت داشتند.