رییس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی با خانواده شهید امانی دیدار کرد

رییس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی با خانواده شهید امانی دیدار کرد

به گزارش یوپنا :دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی با خانواده شهید حسن امانی ، شهید دوران دفاع مقدس دیدار و از ایثار و فداکاری آنان برای حفظ استقلال و آزادی ایران عزیز اسلامی تجلیل کرد.

دکتر معصومی دراین دیدارگفت : حضور در منزل خانواده شهدای جلیل القدر حداقل کاری هست که باید انجام دهیم و قدر ومنزلت خانواده شهداء بر کسی پوشیده نیست .

ایشان با بیان اینکه تحریم های ظالمانه امروز آمریکا بی شباهت به تحریم های دشمنان اسلام در زمان پیامبر اکرم ( ص ) و محاصره همه جانبه پیامبر اکرم ( ص ) و یارانش در شعب ابیطالب نیست ، گفت : همانطوری که در آن زمان دشمنان نتوانستند کاری از پیش ببرند و نوید پیروزی پیامبر ( ص) برای یارانش محقق گردید، امروز نیز ایران عزیز اسلامی با وجود جوانانی مومن ، متعهد و انقلابی که ادامه دهنده راه شهدا هستند دشمن و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب را به زانو درآورده است و عملا خود آنها نیز به این نتیجه رسیده اند که تحریم هیچ خللی در اراده ملت بزرگ و شریف ایران نداشته و نخواهد داشت .

http://www.pnu.ac.ir/Portal/Picture/ShowObjectPicture.aspx?ObjectType=NEWS&ObjectID=078316dc-43a1-4d4f-b963-1d6203634e0a&ThumbType=Fix