مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور مر کز تهران شمال برگزار شد

 

به گزارش خبرگزاری یوپنا، به مناسبت نکوداشت ۱۶ آذر روز دانشجو با حضور دکتر هاشمی زاده عقداء؛ رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال، حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی تبار؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، حجت الاسلام و المسلمین فرجی؛ معاون نماینده نهاد مقام معظم رهبری، فتاحی زاده؛ مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان تهران، مدیران، کارکنان و با حضور پرشور دانشجویان دانشگاه در سالن اجتماعات شهید عضدی برگزار شد.

دکتر هاشمی زاده عقداء ضمن تبریک به مناسبت روز دانشجو بیان داشت: به برکت خون این شهیدان و دیگر شهدای دانشجو، این روز، نشانه اراده دانشگاه و دانشجویان بر سرشت و سرنوشت کشورمان ایران عزیز شد. وظیفه ما قدر دانی از خون شهیدانی است که در راه این مرز و بوم ریخته شده که ما با افتخار و عزت زندگی کنیم.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران در ادامه از همه دست اندرکارانی که این مراسم باشکوه را برگزار کردند، تشکر کرد.

پس از آن حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی تبار؛ ضمن گرامی داشت روز دانشجو و یاد و خاطره شهیدان دانشجو اظهار داشت: دانشجو به معنی عام عبارت است از قشر آگاه و پیشتاز و پیشگام در خلاقیت های انقلابی در جامعه ما و رسالت دانشجوی امروز در این است که همچنان به صورت عنصر اصلی انقلابی جامعه بماند.

اجرای کلیپ روز ۱۶ آذر، موسیقی، تئاتر دانشجویی، برگزاری مسابقه و سرگرمی همراه با اهداء جوائز به برندگان، تقدیر و تشکر از دانشجویان ایثارگر، فعالان قرآنی، کانون فرهنگی، کانون ایده پردازان گروه خیریه یاران مهدی(عج) و تربیت بدنی و ورزش از دیگر برنامه های این آیین بود.

در پایان با اجرای کلیپ پایانی و گرفتن عکس، از حاضران در این مراسم پذیرائی شد. این مراسم با استقبال و شور و نشاط خوبی برگزار شد.

 

دردانشگاه پیام نور دماوند؛

مراسم باشکوه روز دانشجو برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، مراسم جشن و بزرگداشت روز دانشجو و گرامیداشت روز جهانی معلولین در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند برگزارشد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی این مراسم، با حضور در این مراسم ضمن تبریک این روز با اشاره به اهمیت قیام ۱۶ آذر به تبیین نقش اصلی دانشجویان درشکل گیری این قیام پرداخت و آینده ی روشن ایران اسلامی را درگرو تلاش این قشر روشنفکر و بیدار جامعه دانست.

قاسم میرزایی نیکو همچنین با تبریک روز جهانی معلولین، خطاب به دانش آموزان و مسئولین مدرسه استثنایی البرز دماوند خاطرنشان کرد ؛ خدمت به این فرشته های آسمانی توفیقی است که باید شکر آن را به درگاه خداوند بجای آورد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه خاطر نشان کرد خوشبختانه در مجلس کنونی طرح های خوبی برای رفاه حال این عزیزان دردست بررسی و اقدام است و امیدواریم با همکاری مسیولین شهری زیرساختهای شهری در سطح شهرستان دماوند برای ارایه خدمات هرچه بهتر به این قشر از جامعه و خانواده های این عزیزان تقویت شود.

این مراسم، حاصل تلاش دانشجویان رشته روان شناسی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند و پیوند میان آنان و دانش آموزان مدرسه استثنایی البرز دماوند بود تا در این روز که متعلق به دانشجویان است، قلب آنها شاد و تکریم  شوند.

دانشگاه پیام نور استان تهران از دانشجویان جدید الورود شاهد و ایثارگر برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، در این مراسم دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران حضور یافتند.

رییس دانشگاه پیام نورمرکز تهران جنوب طی سخنانی، حضور ایثارگران در جامعه و بویژه دانشگاه پیام نور را موجبات افتخار و مباهات دانست و بر لزوم خدمتگزاری به این خانواده های معظم تاکید کرد.

دکتر اورکی، فرهنگ شهادت را پیوسته جاری و ساری عنوان کرد و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت را از رسالت های دانشگاه خواند.

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی تبار نیز ضمن گرامی داشت روز دانشجو و یاد و خاطره شهیدان دانشجو، بر تکریم شهدا و خانواده ایثارگران بویژه دا جامعه دانشگاهی تاکید کرد.

 

برگزاری کرسی آزاد اندیشی؛

دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب، به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو کرسی آزاداندیشی برگزار کرد.

 

به گزارش خبرگزاری یوپنا،به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو، به همت نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران و انجمن علمی- دانشجویی الهیات مرکز تهران جنوب، کرسی آزاد اندیشی با موضوع معضلات اقتصادی و معیشتی برگزار شد.

این کرسی آزاد اندیشی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل حسینی تبار؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران، عیسی ابراهیمی رئیس اداره امور فرهنگی، دانشجویی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب و دانشجویان مرکز برگزار شد.

شرکت کنندگان به شیوه گروه موافق و مخالف بحث را آغاز کردند و با ارائه نظرات خود در این زمینه به بحث و تبادل نظر پرداختند.