کارگاهی با موضوع فضای مجازی با حضور فتعلی پور مسئول رسانه بیداری ویژه دبیران کانون های دانشجویی در دانشگاه پیام نور مرکز اهواز برگزار گردید.

به مناسبت روز دانشجو؛ برگزاری مسابقات ورزشی در بین دانشجویان پسر مرکز بهبهان

به گزارش خبرگزاری یوپنا، به مناسبت روز دانشجو یکسری مسابقات آمادگی جسمانی بین دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور بهبهان برگزار شد. در این مسابقات که به صورت انفرادی و گروهی در حرکات ورزشی شنا سوئدی، طنابکشی و برخی ورزشهای محلی برگزار شد، فاکتورهای قدرتی و آمادگی جسمانی دانشجویان سنجیده شد و در پایان به قویترین ها نیز هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید.

ادای احترام و تسلیت به یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی استان، به مناسبت درگذشت والده آقای هوشنگ ارضی، از جانبازان دوران دفاع مقدس، جمعی از کارکنان دانشگاه ضمن حضور در منزل ایشان وعرض تسلیت، ضمن ارج نهادن به زحمات آن بانوی معزز در دوران حیات و تربیت نسلی مؤمن و انقلابی، جهت شادی روحش زیارت پر فیض عاشورا را قرائت نمودند.

برگزاری کارگاه با موضوع رسانه و فضای مجازی در مرکز اهواز

کارگاهی با موضوع فضای مجازی با حضور فتعلی پور مسئول رسانه بیداری ویژه دبیران کانون های دانشجویی در دانشگاه پیام نور مرکز اهواز برگزار گردید.

مدرس این کارگاه گفت : در رسانه های اجتماعی نوین، محدویت زمان و مکان وجود ندارد، متن، صوت و تصویر در دسترس همگان قرار گرفته است و برقراری ارتباط می تواند با کارهای روزانه عجین شود.

وی ادامه داد: یکی از سریع ترین اتفاقات در رسانه های چاپی نمایان شد. امکان انتشار ساده و ارزان محتوا در قالب وب سایت ها و از آن راحت تر وبلاگ ها، باعث شد رسانه های سنتی به سوی استفاده از فناوری های دیجیتال در کنار محتوای اصلی خود کشیده شوند. بسیاری از رسانه های بزرگ اقدام به تأسیس شبکه های مجازی خود کردند.

چنین فضایی به آنها فرصت می داد که محتوای بیشتری را در قالبی راحت تر بدون نگرانی هایی نظیر فضای فیزیکی برای چاپ و… برای مخاطبان خود عرضه کنند.

جشن دانش آموختگی ۹۵ تن از دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اندیمشک

اولین دوره جشن دانش آموختگان دانشگاه پیام نور اندیمشک با حضور مسئولین محترم شهرستان، دانشجویان و خانواده های ایشان، کارکنان اداری و علمی و اساتید دانشگاه، به همراه برنامه های مختلف و مفرحی در تالار خورشید این شهرستان برگزار گردید.

این مراسم با قرائت قرآن کریم و اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. در ادامه، مه نگار ریاست دانشگاه با خیر مقدم گویی و تبریک به دانش آموختگان گفت : امیدواریم شما دانش آموختگان در صحنه های دیگر زندگی نیز موفق و پیشگام باشید و در مسیر سربلندی میهن عزیزمان حرکت نمایید.

همچنین وی عملکرد خلاصه ای از فعالیت های این مرکز را در زمینه های مختلف عمرانی، فرهنگی، دانشجویی و علمی ارائه نمود و در ادامه نیز کلیپ هایی از این دستاوردها پخش شد.

دکتر حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی ضمن تبریک به دانش آموختگان، از پیگیری جهت اخذ مجوز رشته های جدید تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری خبر داد.

در این جشن هم چنین با اهدای لوح تقدیر از دانشجویان فعال و نخبه در حوزه های فرهنگی، علمی و ورزشی تجلیل شد .

دانش آموختگان نیز پس از قرائت سوگند نامه تندیس یادبود جشن را از مسؤلان دانشگاه دریافت کردند.

افتتاح کانون دانشجویی هلال احمر در دانشگاه پیام نور اندیکا

این مراسم با حضور رئیس جمعیت هلال احمر، جمعی از مسئولان ادارات مختلف شهرستان و با مشارکت جمعی از دانشجویان، اعضای جوان هلال احمر در فضایی صمیمانه برگزار شد.

بهادر حاتمی رییس دانشگاه پیام نور اندیکا در خصوص افتتاح کانون دانشجویی اظهار داشت:جمعیت هلال احمر با ورود به دانشگاه می تواند کانون مناسبی جهت انتقال آموزه های امدادی به دانشجویان باشد و دانشجویان واحد اندیکا را با سازمان جمعیت هلال احمر بیشتر آشنا کند.

وی ادامه داد:با توجه به بلاخیز بودن شهرستان دانشجویان می توانند با بهره گیری از آموزش های لازم امدادی به عنوان عضوی فعال و کوشا در کنار اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر در منطقه فعالیت داوطلبانه داشته باشند و امداد رسان همشهریان خود باشند.

حاتمی افزود:واحد اندیکا این آمادگی را دارد که با  جمعیت هلال احمر جهت اعمال هرگونه همکاری موثر در راستای اهداف و برنامه های این کانون دانشجویی گام بر دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیکا نیز اذعان داشت: تلاش می کنیم کانون هلال احمر این دانشگاه در زمینه های مختلف از قبیل آموزش های امدادی و کمک های اولیه و مباحث فرهنگی و هنری به جوانان این دیار خدمات شایانی ارائه دهد.

ایمان نوروزی افزود:سرفصل فعالیت های کانون های دانشجویی هلال احمر در دانشگاه ها، فعالیت های فرهنگی، بشردوستانه، خیریه و امدادی محسوب می شود.

وی در پایان گفت:  باتوجه به اینکه  یکی اهداف و وظایف ما آموزش جوانان است، برنامه های اصلی در این کانون باید حول محور آموزش صورت پذیرد.

????????????????