سرپرست دانشگاه پیام‌نور استان فارس از اعضای هیئت علمی خواست تا پژوهش‌های ناب و كاربردی برای حفظ و ارتقای جایگاه كمی و كیفی این دانشگاه انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، محمدحسن صیف، سرپرست دانشگاه پیام نور فارس امروز، ۲۸ آذرماه در جمع اعضای هیئت علمی مراکز و واحدهای این دانشگاه گفت: اعضای هیئت علمی این دانشگاه برای حفظ و ارتقای جایگاه کمی و کیفی دانشگاه پیام‌نور استان فارس، پژوهش‌های ناب و کاربردی انجام دهند.

وی با بیان اینكه بار اصلی آموزش در دانشگاه برعهده اساتید گذاشته شده است، گفت: با استفاده از پتانسیل اعضای هیئت علمی در همه حوزه‌ها، افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های پژوهشی، راه‌اندازی مجلات علمی و پژوهشی و ایجاد رشته‌های جدید و بین رشته‌ای، می‌توان جایگاه استان فارس را در حوزه‌های پژوهش و آموزش ارتقا داد.

در ادامه این نشست سعید مظلومیان، معاون دانشگاه پیام‌نور استان فارس نیز بر حفظ نقش محوری اعضای هیئت علمی در مراکز و واحدها تاکید کرد و یادآور شد: انتظار داریم اعضای هیئت علمی بیشتر از گذشته در حوزه‌های تصمیم‌گیری، آموزش‌های آزاد، درآمدزایی و… در مراکز و واحدها حضور پررنگ‌تری داشته باشند.

وی خواستار رعایت استانداردهای آموزشی از سوی اعضای هیئت علمی و مدرسین مدعو شد و یادآور شد: برای حفظ اعتبار دانشگاه باید در برگزاری کلاس‌ها، آزمون‌های میان ترم و برگزاری امتحانات اهتمام جدی داشته باشیم.