نشست هماهنگی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تواما” با جلسه روسای مراکز، معاونان و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور استان البرز برگزار شد.

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری یوپنا،در این نشست که با هدف برنامه ریزی در خصوص اجرای مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، انجام فعالیت ها با رویکرد انقلابی و معرفی دستاوردهای انقلاب در حوزه های مختلف همچون علم و فناوری،آموزشی،پژوهشی، فرهنگی،اجتماعی و ورزش مورد تاکید قرار گرفت.

در این نشست دکتر جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز با اشاره به ضرورت معرفی و تبلیغ دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه حوزه‌ها و تلاش دشمنان برای انکار و کوچک نمایی این دستاوردها، اظهارداشت : انقلاب اسلامی، امروز علی رغم همه تهدیدات، بالنده است و ما وظیفه داریم ویژگی و دستاوردهای انقلاب را به جوانان و نسل های آینده بشناسانیم.

وی با اشاره به دستاوردهای ارزشمند دانشگاه پیام نور در عرصه آموزش عالی کشوراظهار داشت: دانشگاه پیام نور در سه دهه اخیر از آغاز فعالیت خود توانسته سهم بسزایی در زمینه تولید علم ، تدوین کتب، کارآفرینی، ایجاد مراکز نوآوری و دانش بنیان و برگزاری استارتاپ ها ایفا کند.

جلالیان با اشاره به دستاوردهای این دانشگاه گفت:ارتقای دانشگاه در بخش ارتباط با صنعت و کارآفرینی، تقویت زیرساخت های مرکز آزمایشگاه های ملی و قطبی دانشگاه پیام نور،راه اندازی، تقویت و به روز رسانی نرم افزارها و سامانه های حوزه فناوری اطلاعات، از جمله مواردی است که دانشگاه پیام نور البرز عملیاتی شده است.

گفتنی است هر یک از روسای مراکز وواحدهای البرز،مسئول نهاد رهبری،معاونین و  مدیران این دانشگاه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و مقرر شد شاخصهای مورد معرفی در حوزه دستاوردهای دهه اخیر دانشگاها پیام نور استان البرز در جلسه آتی معرفی و ارائه شد.