رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در نشست شورای مرکزی بسیج اساتید که باحضور مسئولان کانونهای بسیج اساتید پیام نور و دانشگاههای تهران برگزار شد، گفت: سازمان بسیج اساتید کشور بنا دارد جلسات شورای مرکزی خود را به صورت دوره ای در دانشگاههای بزرگ کشور برگزار کند و تاکنون جلساتی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی و بسیج اساتید تهران بزرگ برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری یوپنا رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در نشست شورای مرکزی بسیج اساتید که باحضور مسئولان کانونهای بسیج اساتید پیام نور و دانشگاههای تهران برگزار شد، گفت: سازمان بسیج اساتید کشور بنا دارد جلسات شورای مرکزی خود را به صورت دوره ای در دانشگاههای بزرگ کشور برگزار کند و تاکنون جلساتی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی و بسیج اساتید تهران بزرگ برگزار شده است.

دکتر زارعی افزود: پس از وقوع انقلاب اسلامی، تئوری‌های مختلفی برای مدیریت کشور مطرح شد و از همان زمان، جریان هایی که به تخصص بدون تعهد اعتقاد دارند خطری برای حرکت پرشتاب انقلابی محسوب می‌شدند و هرگاه ظرفیت‌ها را سرکوب کردند، جریان علمی در درون دانشگاه، مسیری اداری پیدا کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس ضمن تأکید بر اولویت داشتن آئین گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی در سطح استانی گفت:در استانها ظرفیتهای بسیار غنی وجود دارد که باید با استفاده از این ظرفیتها جشن های مناسبی برای گرامیداشت جشن انقلاب برگزار کنیم.

دکتر زارعی در پایان تصریح کرد: همانطور که در دهه شصت توانستیم بروکراسی اداری را دور بزنیم اکنون نیز با مطالبات جنبش استادی می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

دکتر پارسا مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور نیز در این نشست با برشمردن پتانسیل بالای دانشگاه پیام نور، ابراز امیدواری کرد از این ظرفیت برای مشارکت در مسائل و پروژه‌های کلان کشور استفاده شود.