حجت الاسلام و المسلمین نبوی مسؤل دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور کشور از دانشگاه پیام نور استان خوزستان بازدید بعمل آورد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، حجت الاسلام و المسلمین نبوی مسؤل دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور که در حاشیه برگزاری دوره های ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه پیام نور خوزستان به این استان سفر کرده بود با حجت الاسسلام والمسلمین شفیعی مسؤل دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان، دیدار کرد.

پس از این دیدار که با حضور دکتر اقبالی ریاست دانشگاه پیام نور استان خوزستان و مدیران استانی همراه بود، ایشان از دانشگاه پیام نور مرکز اهواز بازدید نمود و ابتدا با حاضر شدن بر مزار شهدای گمنام این دانشگاه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود سپس از بخش های مختلف اداری، آموزشی، آزمایشگاه ها و کارگاه های تخصصی دانشگاه بازدید به عمل آورد.

همچنین وی طی سفر به شهرستان آبادان ضمن بازدید از دانشگاه پیام نور مرکز آبادان با حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه این شهرستان در دفتر امام جمعه دیدار کرد.

مسؤل دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور ضمن اشاره به این موضوع که در آستانه گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم، به لزوم حفظ ارزشها و بزرگداشت یاد شهدا تاکید کرد و افزود: دانشگاه ها به فرموده مقام معظم رهبری، محلی برای جریان علم و تحقیق و علاوه بر آن جریان آرمان‌گرایی ‌ها و آرمان‌خواهی ‌ها و هدفگذاری‌ های سیاسی و اجتماعی در کشور هستند لذا باید وجود این قشر جوان و فرهیخته را غنیمت بشماریم و وظیفه ما نسل انقلاب، روشنگری و انتقال حقایق انقلاب به نسل جدید است.

ایشان در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص وضعیت آموزش عالی در کشور نیز به مطالبی اشاره نمود و همچنین از وضعیت نظام مدیریتی و آموزشی دانشگاه پیام نور استان خوزستان و شهرستان آبادان ابراز رضایتمندی نمود.