دومین دوره مسابقات سراسری برنامه نویس Acm دانشگاه پیام‌نور در مرکز مشهد برگزار شد.

دومین دوره مسابقات سراسری برنامه نویسی acm دانشگاه پیام‌نور در مرکز مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا دکتر امین ناجی معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام‌نور در حاشیه این مراسم ضمن تشکر از مجموعه پیام نور استان خراسان رضوی و مرکز مشهد اظهار داشت: فضای ایجاد شده که توسط دانشجویان طراحی شد احساس نشاط را در چهره همه ایجاد می کند.

وی درباره این مسابقات گفت: این مراسم علاوه بر اینکه غرور دانشجویی و فرهنگی را نشان می دهد یک رقابت علمی تخصصی و دانشجویی است که پیوند علم با دانشگاه و بازار کار را به وجود آورده است و امیدواریم که اسفند سال آینده نیز چنین مسابقاتی برای ورود به بازار کار را داشته باشیم.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام‌نور درباره نقش این برنامه ها در توانمندسازی دانشجویان گفت: این مسابقات نقش تمرین و اعتماد به نفس بالا را در عرصه رقابت برای دانشجویان در بازار کار فراهم می سازد و هر چه اعتماد به نفس و خوداتکایی بین دانشجویان بیشتر شود آنها در اقتصاد مقاومتی حضور جدی تری می توانند داشته باشند.

وی در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: بیشترین دستاورد ما تزریق اعتماد به نفس به دانشجویان هست و این نکته را در رویداد قرآن کریم در کرمانشاه؛ در رویداد ورزشی در اروند و آبادان در اردیبهشت ماه و هم در رویداد بزرگ دستاوردها و توانمدی های دانشجویان دانشگاه پیام نور در گلستان در بهمن ماه دیدیم و این چهارمین را در خراسان رضوی مشاهده می کنیم که می تواند به عنوان یک دستاورد های بزرگ حوزه دانشجویی لحاظ شود.

امین ناجی ادامه داد: برتری دانشجویان دانشگاه پیام نور در هنگام خروج از دانشگاه و فارغ التحصیلی آنها می باشد توانمندی دانشجو را در هنگام خروج از دانشگاه باید دید و دانشجویان ما در رقابت های مختلف این توانمندی را اثبات کردند.

وی در پایان درباره میزبانی مشهد گفت: با توجه به اینکه فرصت کمی برای آماده شدن داشت ولی میزبان خوبی ارائه داد.