با حضور دکتر جبرائیل فرزانه معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان اردبیل، جلسه مسئولان اداری مراکز و واحدهای دانشگاه های پیام نور استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا،دکتر فرزانه با بیان اینکه دانشگاه پیام نور استان اردبیل جزء استانهای فعال  در حوزه خدمات اداری است افزود: امروز تمام فعالیت های اداری در دانشگاه پیام نور استان اردبیل در سریع ترین زمان ممکن انجام می گیرد که این نشانه توانمندی همکاران و تلاش های مضاعف ایشان است.

دکتر فرزانه امور اداری  را به عنوان ویترین قوانین و مقررات جاری در دانشگاه دانست و گفت: ملاک کار و عمل در حوزه امور اداری قوانین و مقررات موجود در دانشگاه است و تشویق، ترفیع، تنبیه و ابزارهای دیگر بایستی در مطابقت با مقرراتِ حاکم باشد.

معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان اردبیل داشتن سعه صدر و قدرت پاسخگویی بالا را از ویژگی های یک مسئول توانمند  اداری معرفی کرد و افزود: در مراجعات مختلف اداری، مسئولان  این حوزه بایستی توضیحات مستدل و کافی را به همکاران ارائه دهند.

ایشان به بازنگری آیین نامه مربوط به اعضاء غیر علمی دانشگاه پیام نور اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: بر اساس تصمیمات سازمان مرکزی هرگونه ارتقاء در جایگاه اداری افراد با در نظر گرفتن ارزشیابی اشخاص صورت خواهد گرفت.

در ادامه حسن عبد ایمانی رئیس امور اداری دانشگاه پیام نور استان اردبیل نیز به تشریح برخی مقررات اداری دانشگاه پیام نور پرداخت و نحوه ارزشیابی کارکنان را برای سال ۹۷ تشریح کرد.