محمد ایرجی اسکویی مدیر عامل دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی همزمان با روز مهندس طی مراسمی به عنوان مهندس نمونه این استان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا،همزمان با ۵ اسفند ماه روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس ، در سومین جشنواره انتخاب مهندسان نمونه استان آذربایجان شرقی که به همت اداره راه و شهرسازی استان برگزار شد، مهندس محمد ایرجی اسکویی مدیر عمرانی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در رقابت با سایر مهندسان ادارات و سازمانهای استان به عنوان مهندس نمونه استان انتخاب و لوح تقدیر و تندیس این جشنواره را از مسئولین دریافت کرد.

دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن تبریک این انتخاب و تقدیر از فعالیت های مهندس ایرجی ، و نیز تبریک روز مهندس به کلیه دانشجویان فنی و مهندسی دانشگاه پیام نور ، گفت : در تمامی حوزه های دانشگاه با برنامه ریزی و عمل به بخشنامه های ابلاغی شاهد نشاط و پویایی هستیم و امیدوارم با همدلی و احساس مسئولیت شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی باشیم.

مهندس ایرجی نیز ضمن قدردانی از حمایت های بی دریغ مسئولین دانشگاه پیام نور استان ، گفت : همه تلاش خود را درراستای اعتلای نام دانشگاه پیام نور استان به کار می بریم.