در اختتامیه اولین جشنواره نشریات دانشجویی که به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزارشد، نشریه “عمار” دانشجوی دانشگاه پیام نور واحد ارشق به عنوان نشریه برتر این جشنواره معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا در اختتامیه اولین جشنواره نشریات دانشجویی که به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزارشد، نشریه “عمار” دانشجوی دانشگاه پیام نور واحد ارشق به عنوان نشریه برتر این جشنواره معرفی شد.

نشریه عمار به مدیر مسئولی خانم زینب امجدی خلفه لو دانشجوی دانشگاه پیام نور که در این جشنواره شرکت کرده بود در بخش نشریه برگزیده به مقام نخست این جشنواره دست پیدا کرد.

این جشنواره با شرکت ۲۷۰ نشریه از دانشگاههای سراسر استان اردبیل و در پنج بخش تیتر، سرمقاله، طراحی روی جلد، نشریه برگزیده و توالی چاپ به مدت دو روز در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد و در پایان از نفرات برتر این جشنواره تقدیر شد.

نشریه عمار به مدیر مسئولی خانم زینب امجدی تا به حال در سه شماره منتشر شده است که پیش از این نیز، شماره یک این نشریه در جشنواره منطقه ۲ وزارت علوم رتبه برتر را کسب کرده است.

از شماره دوم این نشریه نیز در جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور که به میزبانی استان گلستان برگزار شد شایسته تقدیر شد.

این سومین شماره نشریه عمار بود که در بین دانشگاههای استان اردبیل رتبه نخست را کسب کرد.

http://www.pnu.ac.ir/Portal/picture/?1450713/66