نشست مشترک هم اندیشی دبیرخانه منطقه یک روابط عمومی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به میزبانی دانشگاه پیام نور برگزار شد.

نشست مشترک هم اندیشی دبیرخانه منطقه یک روابط عمومی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به میزبانی دانشگاه پیام نور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، در این نشست دکتر عبدالهی نژاد مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم ضمن تاکید بر نقش دانشگاه ها به عنوان یک نهاد مرجع اظهار داشت: نهاد دانشگاه یک نهاد مرجع و مورد اعتماد است که این مرجعیت، بر اهمیت کار روابط عمومی ها می افزاید.
وی ادامه داد: با توجه به تجربیاتی که در منطقه یک وجود دارد و حضور اکثر دانشگاه های بزرگ کشور در این منطقه، انتظار بیشتری در جهت تقویت شبکه تبادل تجربیات بین دانشگاهی را داریم.

وی ضمن تاکید بر برگزاری جشنواره روابط عمومی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی گفت: انشالله امسال بر اساس شاخص های علمی و حرفه ای مختص دانشگاه ها و موسسات آموزشهای عالی، جشنواره روابط عمومی های دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور را به منظور قدردانی از تلاش های اثرگذار و هم افزایی روابط عمومی ها برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان بر نقش موثر و مثبت فضای مجازی بر افکار عمومی تاکید و اظهار داشت: بنابر تجربه، هر چه ما از ظرفیت های فضای مجازی استفاده کنیم تاثیر بیشتری بر افکار عمومی خواهیم داشت، البته ارتقای سطح ارتباطات و تعاملات با رسانه های جمعی در جای خود نیز اقدامی ضروری است.