دکتر معصومی : برنامه ریزی و تلاش مستمر در راستای درآمدزایی و تحقق اهداف دانشگاه داریم .

به گزارش خبرگزاری یوپنا، دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی با حضور در شهرستان هادی شهر از دانشگاه پیام نور این شهرستان و پروژه های دردست اجرای آن بازدید کرد.

دکتر معصومی با حضور در محل احداث باغ کشاورزی این واحد دانشگاهی و بازدید از روند اجرایی آن ، ضمن قدردانی از پیگیریهای آقای نجف زاده رئیس واحد و سایر همکاران، گفت: برنامه ریزی و تلاش مستمری در راستای درآمدزایی و تحقق اهداف دانشگاه داریم.

ایشان با اشاره به پتانسیل های بسیار بالای زمین زراعی این دانشگاه و توان همکاری با بخشها و ادارات مختلف شهرستان، گفت: راه اندازی این پروژه زراعی نماد یک همکاری مناسب بین ادارات شهرستان هادی شهربویژه فرمانداری و جهاد کشاورزی می باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان با حضور درسازمان جهاد کشاورزی شهرستان هادی شهر و دیدار با مهندس عباسی رئیس این سازمان، از زحمات و تلاشهای ایشان در راه اندازی این پروژه زراعی دانشگاه  تقدیر و تشکر کرده و خواستار تداوم همکاری و گسترش آن در تمامی سطوح فی مابین دو سازمان شد.

پروژه زراعی دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر با کمک مسئولین ستاد استان و مسئولین شهرستانی و با کاشت ۱۳۰۰ اصله نهال مختلف راه اندازی شده است که در سال های آینده شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش آن خواهیم بود.