در راستای معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های بالای دانشگاه پیام نور ، جمعی از دانش آموزان برتر دوره متوسطه از این دانشگاه بازدید کردند .

 

به گزارش خبرگزاری یوپنا،بر اساس تفاهم نامه همکاری دانشگاه پیام نور استان با اداره آموزش و پرورش استان و در راستای معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های بالای این دانشگاه ، جمعی از دانش آموزان برتر دوره متوسطه دبیرستان شهید قاضی طباطبایی تبریز ، با حضور در محل مرکز تبریز از قسمت های مختلف این دانشگاه بازدید و با امکانات آن آشنا شدند.

در این بازدید دو ساعته مسئولین بخشهای مختلف دانشگاه با ارائه توضیحات کامل در خصوص مزایا و ویژگی های تحصیلی دانشگاه پیام نور ، به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور ، به سوالات مختلف دانش آموزان پاسخ دادند.

دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به تشکیل کارگروه ارتباط با مدارس در ستاد استان و لزوم توجه به قشر دانش آموزی جهت آگاهی بخشی و کمک به انتخاب درست آینده تحصیلی ، گفت : در راستای سیاست های سازمان مرکزی و به منظور تحقق اهداف پیش بینی شده ، برنامه ریزی های مدون و منسجمی را در بخشهای مختلف دانشگاه انجام داده ایم و امیدواریم با تلاش و همت تمامی مراکز و واحدهای استان و پیگیری مستمر برنامه ها ، نتیج درخشانی را در حوزه های مختلف مطابق با سنوات گذشته در این استان بدست آوریم.