رییس و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور کردستان با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دیدار کردند.

 

به گزارش خبرگزاری یوپنا،یعقوب احمدی رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان در دیدار رییس و مدیران ستادی دانشگاه با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان، اظهار داشت: فلسفه تشکیل دانشگاه پیام نور در سراسر کشور محرومیت‌زدایی برای تحصیل علم است که امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران دانشگاه پیام نور در تمام استان‌های کشور و اکثر شهرستان‌ها با کمترین هزینه و بهترین کیفیت در بالاترین سطح  در حال آموزش است.

احمدی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور از لحاظ جمعیتی و پراکندگی بزرگترین دانشگاه دولتی کشور و به تبع آن دانشگاه پیام نور در کردستان نیز بزرگترین دانشگاه دولتی استان است، گفت: این مرکز آموزشی از لحاظ کیفیت خدمات آموزشی، پژوهشی، علمی و فرهنگی هیچ کمبودی نسبت به دیگر دانشگاه‌ها ندارد و هم سطح دانشگاه‌های بزرگ کشور است.

رییس دانشگاه پیام نور استان کردستان با بیان اینکه از زمان تاسیس این دانشگاه در استان کردستان تا کنون ۳۵ هزار دانشجو فارغ‌التحصیل شده است، افزود: اکنون تعداد بیش از ده هزار نفر دانشجوی مشغول به تحصیل در دانشگاه پیام نور استان کردستان حضور دارند.

وی عنوان کرد: دانشگاه پیام نور کردستان به واسطه حضور اساتید با تجربه و نخبه در کنار خدمات آموزشی و پژوهشی در دیگر عرصه‌ها  نیز خوش درخشیده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان در پایان خاطر نشان کرد: این دانشگاه به عنوان بخشی از نظام آموزش عالی، نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با شعار آموزش برای همه، همه جا و همه وقت، یکی از افتخارات نظام در حوزه آموزش است.

در ادامه بهرام نصراللهی زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان اظهار داشت: رسالت خطیر اساتید دانشگاه، ترویج  دانش، پژوهش, علم و هدایت دانشجویان می باشد، که این جایگاه هم طراز مقام انبیا الهی است.

وی از اساتید دانشگاه و قشر فرهنگی به عنوان مروجین علم و دانش نام برد و افزود: حضور شما در این میدان، عرصه تبادل تفکر و اندیشه است.

نصراللهی زاده خاطرنشان کرد: در کنار آموزش علم، مهارت چگونه زندگی کردن و معرفی و تدریس معنویات از دیگر وظایف مجموعه دانشگاهی است.

در این دیدار به تعدادی از مشکلات عمرانی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در سطح استان اشاره گردید که قول مساعد به جهت ترفیع نمودن این مشکلات از سوی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان داده شد.