دریک سال اخیر دانشجویان دانشگاه پیام نور استان بوشهر ۱۴دوره آموزشی و مهارتی را با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای گذرانده اند.

به گزارش خبرگزاری یوپنا،رییس این دانشگاه گفت: درسال گذشته دانشجویان دانشگاه پیام نور استان بوشهر  ۲۸۲۸۸ نفرساعت  دوره های آموزشی را جهت کسب مهارت های لازم برای ورود به بازار کار با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای گذرانده اند

دکتر محمد رضا بحرانی در این خصوص افزود: جهت آمادگی دانشجویان برای ورود به بازارکاردرسال گذشته ۱۴ دوره آموزشی برگزار شد که ۱۱۰نفر از خانمها و ۱۲۳ نفر از آقایان جمعا ۲۳۳ نفر دراین دوره های مهارتی شرکت کردند.

وی در خصوص عناوین این دوره‌ها گفت: دوره‌های عمومی گردشگری،تکثیر و پرورش گیاهان آپارتمانی،حسابداری،طراحی تراریوم،مدیریت بحران و همچنین آشنایی با برخی از نرم افزارهای کامپیوتری مورد نیاز بازارکار ازجمله این دوره ها بوده است.

دکتر بحرانی اظهار امیدواری کرد با تفاهم نامه ای که دانشگاه پیام نور با سازمان فنی و حرفه ای کشور منعقد کرده است درسال جاری این دوره های آموزشی افزایش یابد و تعداد بیشتری از دانشجویان این دانشگاه مهارت های لازم برای ورد به بازارکار را کسب نمایند.