با تلاش و پیگیری‌های مداوم توانستیم در مقطع کارشناسی ارشد که در راستای تکمیل رشته کارشناسی این دانشگاه است، رشته‌ مدیریت مالی را اضافه کنیم که موفقیتی برای دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری می باشد.

 

به گزارش خبرگزاری یوپنا، دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه جلسه تحصیلات  تکمیلی در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های مداوم توانستیم در مقطع کارشناسی ارشد که در راستای تکمیل رشته کارشناسی این دانشگاه است، رشته‌ مدیریت مالی را اضافه کنیم که موفقیتی برای دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری می باشد.

ایشان از آمادگی پذیرش سه رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد در  دانشگاه پیام‌نور استان خبر داد و بیان کرد: دانشگاه پیام نور پیشنهاداتی به منظور ایجاد رشته‌های مدیریت مالی، مدیریت بازرگانی-گرایش استراتژیک، روانشناسی و جهانگردی داده است که در حال حاضر با رشته مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد موافقت شده و به طور قطع از مهرماه پذیرش خواهد داشت.

دکتر آبرود تصریح کرد : در دانشگاه پیام نور استان  ۸۶ رشته در مقطع کارشناسی و ۹ رشته در مقطع کارشناسی ارشد تدریس می‌شود که در سال جاری این دانشگاه به منظور بروزرسانی و افزایش رشته‌ها، تعداد رشته‌های میان رشته‌ای را افزایش داده و عناوین برخی از رشته‌ها را تغییر خواهد داد.

وی گفت : کلیه کسانی که در کنکور سراسری شرکت نکرده‌اند اکنون می‌توانند نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش رشته‌های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ( پذیرش براساس سوابق تحصیلی  اقدام کنند.

شایان ذکر است ثبت نام پذیرش بدون آزمون ( بر اساس سوابق تحصیلی ) به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org صورت می‌گیرد.