محفل معنوی انس با قرآن با حضور حافظان و قاریان ممتاز قرآن در دانشگاه پیام نورآمل برگزار شد

 

به گزارش خبرگزاری یوپنا،به مناسبت ماه مبارک رمضان، ماه تکریم قرآن، محفل معنوی انس با قرآن با شرکت حافظان و قاریان ممتاز کشوری، استانی و شهرستانی و گروه تواشیح سبحان و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، سیاوش خاکپور مدیر فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان مازندران،صابر قاسم‌پور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز آمل، مدیران، اساتید، کارکنان و دانشجویان مرکز و به میزبانی بسیج اداری کارکنان شهید دستغیب دانشگاه پیام نور مرکز آمل برگزار شد.

در این مراسم دکتر قاسم‌پور در سخنانی به تمام کسانی که کمک کردند تا نیمه معنوی دانشگاه آشکار شود، دانشگاه را مکانی برای تربیت دانشمندان، صاحب نظران، محققان و پژوهشگرانی دانست که علم را در آینه دین و ایمان متجلی می‌کنند.

در ادامه موسی حسن زاده مدیر فرهنگی و روابط عمومی مرکز آمل با توجه به آنچه که از اهمیت انس با قرآن در آیات و روایات نقل شده، گفت: قرآن کلید موفقیت و رستگاری در این دنیا و آن دنیاست؛ در صورتی که خواندن آن همراه با عمل و تأمل و دقت باشد.

دراین محفل قرآنی و نورانی قاریان ممتاز به تلاوت قرآن پرداختند.

اجرای گروه تواشیح سبحان، تلاوت قرآن توسط برگزیدگان قرآنی و حافظان نونهال، پخش کلیپ عملکرد، اجرای زنده ربنا و اذان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود

. در خاتمه از طرف دانشگاه پیام نور مرکز آمل از خیّرین، قاریان، حافظان و گروه تواشیح با اهداء جوایز نفیس و لوح سپاس، تقدیر و تشکر به عمل آمد.