اولین مجمع خیرین و حامیان دانشگاه پیام نور استان اردبیل در شهرستان گیوی و در راستای حمایت از دانشگاه پیام نور واحد گیوی پس از پنج ماه پیگیری و تلاش خیرین شهرستان کوثر بصورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

 

به گزارش خبرگزاری یوپنا، دکتر افسر روحی رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل، ضمن قدردانی از تلاشهای مسئولین و خیرین شهرستان گیوی عنوان داشت: فعالیت مجمع خیرین در راستای جذب و ساماندهی توانمندی‌های مادی و معنوی خیرین و همچنین تشویق نیکوکاران و کارآفرینان برای گسترش زیر ساختهای علمی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه پیام نور واحد گیوی خواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل، شناسایی و حمایت از خیرین دانشگاهی را یکی دیگر از وظایف این مجمع عنوان کرد و گفت: مجمع خیرین دانشگاه پیام نور واحد گیوی با عزم جدی و با برنامه‌ریزی در جهت  جذب کمک‌های مردمی، احداث، تکمیل و تجهیز فضاهای مورد نیاز دانشگاه را در اولویت اقدامات خود قرار داده است.

ایشان مشارکت در خرید و تامین تجهیزات آزمایشگاهی  و حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشجویان و اعضای هیات علمی را در بخش پژوهشی و نیز پشتیبانی از ازدواجهای دانشجویی و حمایت از دانشجویان کم ‌بضاعت را در حوزه فرهنگی از دیگر اولویت های کاری این مجمع برشمرد.

گفتنی است اولین مجمع خیرین دانشگاه پیام نور استان اردبیل با شماره ثبت ۳۰، شناسه ملی ۱۴۰۰۸۳۲۸۴۳۵ و پروانه تاسیس بشماره ۱۱۱۲/۱/۱/۱۷۲۹ از تاریخ دوم خرداد ماه سالجاری در واحد گیوی فعالیت رسمی  خود آغاز کرده است.