به منظور توسعه ارتباط دانشگاه با صنعت و محیط های کسب و کار، جلسه مشترک دانشگاه پیام نور استان اردبیل با کانون عالی صنفی کارفرمائی تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، به منظور توسعه ارتباط دانشگاه با صنعت و محیط های کسب و کار، جلسه مشترک دانشگاه پیام نور استان اردبیل با کانون عالی صنفی کارفرمائی تشکیل شد.

دکتر افسر روحی رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل رشته های تحصیلی را در دانشگاه پیام نور متنوع توصیف کردوگفت: برخورداری از آزمایشگاه ها، لابراتوارها و تکنولوژی های روز را از ظرفیت های مناسب این دانشگاه است.

وی افزود : دانشگاه پیام نور آمادگی دارد تا تمام تجهیزات خود را در راستای توسعه مهارت با مشارکت بخش صنعت بکار گیرد و سهم خود را در رونق تولید ایفا کند.

دکتر روحی توزیع امکانات دانشگاه پیام نور را در نقاط مختلف استان مناسب دانست و یادآور شد: امکانات دانشگاه پیام نور به فراخور جمعیت و موقعیت شهرستانها توزیع شده است و هر یک از این امکانات می تواند در جهت بهبود فضای کسب و کار استفاده شود.

بهاء الدین ایلخانی رئیس هیات مدیره کانون انجمن های صنفی کارفرمائی استان اردبیل نیز ضمن تاکید بر همکاری های مشترک، دانش و تخصص اساتید دانشگاه را برای رونق بخش تولید حائز اهمیت خواند و گفت: حاصل  ترکیب تجربه بخش تولید و دانش دانشگاه  برای ارتقاء و کیفیت بخشی محصولات صنعتی موثر خواهد بود.

وی با تقدیر از توجه دانشگاه پیام نور به بخش صنعت، پیشنهاد تشکیل کارگروه‌های تخصصی با حضور دستگاههای دخیل در توسعه کسب و کار را مطرح کرد.