رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان از کمک ۲۰۰ میلیون ریالی خیرین به دانشجویان بی‌بضاعت این دانشگاه خبر داد.

به گزارش یوپنا، محمد خیری پیش از ظهر امروز در نشست با خیرین با بیان اینکه بزرگترین کمک بنیادخیرین کمک مالی به دانشجویان بی بضاعت است، اظهار داشت: درحال حاضر مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال از طرف خیرین به تعدادی از دانشجویان بی‌بضاعت کمک مالی ارائه می‌شود.

وی ضمن ابراز امیدواری از اینکه با وجود خیرین، مشکلات عده‌ای نیازمند برطرف شود افزود: خیرین در این حوزه قطعا از دانشجویانی که بضاعت مالی برای ادامه تحصیل را ندارند حمایت می‌کنند و دانشجویان نیز در پناه همین کمک‌ها به زندگی شرافتمندانه ادامه می‌دهند.

سید عبدالله هاشمی خیر نیک‌اندیش هرمزگانی مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال، کمک‌هزینه شهریه دانشجویی به دانشجویان بی‌بضاعت را پذیرفته و پرداخت کرد.

وی بیان داشت: مشارکت در پروژه‌های مختلف عمرانی نیمه‌کاره یا مد نظر خیرین و تجهیز آزمایشگاه‌های پژوهشی و یا کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان از یک سو؛ از دیگر راه‌های کمک خیرین به دانشگاه خواهد بود.

کمک هزینه تعدادی از دانشجوی بی‌بضاعت

رئیس مجمع خیرین استان هرمزگان نیز درباره کمک به دانشجویان بی‌بضاعت بیان کرد: ما با هدف کمک به دانشجویان بی‌بضاعت، کمک به دانشجویان مستعد و توانمند علمی هرکاری از دستمان برآید کم نخواهیم گذاشت.

وی افزود: در زمان‌های گذشته امکان شناسایی دانشجویان مستعد به طور کامل وجود نداشت اما در حال حاضر می‌توان با یک نشست یا مصاحبه به میزان توانایی افراد پی برد.

هاشمی در پایان و در جمع‌بندی این نشست گفت: مشکلات در برخی دانشگاه‌های شهرستان زیاد است و به همین دلیل بعد از ماه مبارک رمضان قول بازدید از مراکز و واحد‌های دانشگاه پیام نور هرمزگان که با مسؤولین مجمع خیرین استان انجام می‌گیرد، حتی‌الامکان برخی از این مشکلات را رفع شود.