وی با اشاره تفاهمنامه های ابلاغی بین دانشگاه پیام نور و سازمان آموزش فنی و حرفه ای و کانون عالی انجمنهای صنفی کارفرمایان ایران بر ضرورت مشارکت فعال و برنامه‌ریزی مناسب مراکز و واحدها در عملیاتی کردن مفاد این تفاهم‌نامه‌ها تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا ، دکتر محمود شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران در جلسه رؤسای مراکز و واحدها و مدیران ستادی این دانشگاه که در مرکز آمل برگزار شد، با اشاره به شرایط موجود دانشگاه از حیث بودجه و اعتبارات هزینهای گفت: دانشگاه پیام نور استان مازندران درسال۱۳۹۷ به لحاظ درآمدی رتبه هفتم را در بین استانها کسب کرد.

وی با اشاره تفاهمنامه های ابلاغی بین دانشگاه پیام نور و سازمان آموزش فنی و حرفه ای و کانون عالی انجمنهای صنفی کارفرمایان ایران بر ضرورت مشارکت فعال و برنامه‌ریزی مناسب مراکز و واحدها در عملیاتی کردن مفاد این تفاهم‌نامه‌ها تأکید کرد.

دکترشیخ الاسلامی همچنین خواستار توسعه و تقویت برگزاری دورههای آموزش آزاد و حمایت از برگزاری کارگاههای مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی شد.

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران با اشاره به درپیشرو بودن برگزاری امتحانات نیمسال دوم ۹۷-۹۸ از کلیه رؤسای مراکز و واحدها خواست تا به صورت ویژه در راستای برگزاری هرچه مطلوب تر امتحانات و افزایش رضایتمندی دانشجویان برنامه‌ریزی مناسب را به عمل آورند.

وی در ادامه گفت: پیشبینی شده است که دانشگاه پیام نور استان مازندران در سال ۱۳۹۸ بالغ بر ده میلیارد ریال درآمد متفرقه(غیر شهریه ای) داشته باشد.

دکتر شیخ الاسلامی از تخصیص اعتبار مورد نیاز برای تسریع در روند عملیات اجرایی پروژههای عمرانی مراکز ساری، تنکابن و واحدهای قائمشهر و نوشهر خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این پروژهها تا قبل از پایان سال جاری به بهرهبرداری برسند.

در این جلسه دکترسیدافشین موسوی چلک معاون دانشگاه پیام نور استان مازندران از تحصیل حدود ۱۴هزار دانشجو در سطح مراکز و واحدها خبر داد و گفت: در امتحانات نیمسال دوم ۹۷-۹۸ حضور روسای مراکز و واحدها الزامی است.

دکتر صابر قاسمپور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز آمل نیز از تحصیل حدود ۱۵۰۰نفر دانشجو در این مرکز دانشگاهی در ۲۰رشته کارشناسی و ۳رشته کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: تکمیل سوله ورزشی و ورودی دانشگاه از دغدغه‌های مهم است و انتظار داریم با تخصیص اعتبار مورد نیاز در اجرایی شدن این پروژهها تسریع صورت گیرد.

در ادامه هریک از مدیران ستادی و رؤسای مراکز و واحدها به تشریح برنامه‌ها، اقدامات و فعالیتهای حوزه کاری خود پرداختند.

در پایان مراسم، با اهدای لوح تقدیر و هدایا از زحمات چندین ساله دکتر محمدحسین شعبانی، دکتر سیدهمت الله طاهری اطاقسرا و دکترسیدمحسن حسینی فر به عنوان رؤسای پیشین مراکز بهشهر ،بندپی و زیراب قدردانی شد.