دکتر آبرود از همکاری و تعامل بخشداری شهر جونقان با دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

 

 

به گزارش یوپنا، علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری همراه با مدیران ستادی در دفتر بخشداری با  مهندس حاجی پور بخشدار ، حجت الاسلام حسینی امام جمعه  و شورای اسلامی شهر جونقان دیدار و گفتگو کرد.

 

در این نشست آبرود به جایگاه مهم دانشگاه پیام نور در توسعه علم و گسترش سطح دانش در جامعه اشاره کرد و گفت : دانشگاه پیام نور با دارا بودن ۴۸۰مرکز و واحد به عنوان یکی از پایگاه های ارزشمند علمی و فرهنگی در سطح کشورمشغول خدمت رسانی می باشد.

 

وی ضمن تشکر از زحمات و همکاری بخشداری شهر جونقان و شوارای اسلامی شهر بر لزوم همکاری و تعامل این دو نهاد با یکدیگر تأکید کرد و گفت : دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با دارا بودن نزدیک به ۸۰۰۰ هزار دانشجو در  ۱۱ مرکزوواحد در سطح استان از کیفیت آموزشی مطلوبی بر خوردار است.

 

رئیس  دانشگاه پیام نور استان در خصوص مشکلات دانشگاه پیام نور واحد شهر جونقان ، ضمن اشاره به کمبود دانشجو در این واحد دانشگاهی افزود : بخشدار محترم و شورای شهر تلاش نمایند مشکلات جاده ای و ایاب و ذهاب دانشجویان  و همچنین تامین و امکانات لازم برای جذب هر چه  بیشتر دانشجویان برای ادامه فعالیت دانشگاه را  فراهم نمایند.

 

آبرود با بیان اینکه دانشگاه پیام نور واحد جونقان هم اکنون دارای ۴ کارمندو ۳ عضو علمی می باشد بیان کرد : معیار تشخیص بودجه در دانشگاه نسبت به سایر ارگان ها متفاوت است چرا که همه چیز به تعداد جمعیت دانشجویی بستگی دارد که به ازای هر ۱۵۰ نفر دانشجو یک کارمند و هر ۲۵۰ نفر دانشجو یک عضو علمی می باشد .

 

در ادامه  حاجی پور بخشدار شهر جونقان ضمن تشکر و قدر دانی از حضور رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری و هیأت همراه اظهار کرد : دانشگاه پیام نور واحد جونقان دانشگاهی معتبر و علمی در سطح شهرستان و شهر می باشد که باید با همدلی و و همراهی مسیر توسعه این دانشگاه را هموار سازیم.

 

گفتنی است در پایان این نشست هر یک از اعضاء به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص مشکلات دانشگاه پیام نور واحد جونقان پرداختند.