در محیط دانشگاه تحقیق و پژوهش به تنهایی کافی نیست و تعامل مستمر با بدنه اجتماع از مسولیت های دانشگاه است.

به گزارش خبرگزاری یوپنا رییس این دانشگاه در مراسم محفل انس با قرآن دانشجویان این دانشگاه گفت: دانشگاه باید درتعاملات اجتماعی نقش تاثیرگذاری داشته باشد و علاوه بر محیط علمی و فناوری و پژوهش باید با بدنه اجتماع درتعامل مستمر باشد. ما  این رویکرد را آغاز کرده ایم و تلاش و فعالیت دانشجویان این امیدواری را به ما داده است که به عنوان یک دانشگاه خاص مطرح باشیم.

دکتر محمد رضا بحرانی افزود: این دانشگاه به واسطه ویژگی هایی که دارد منحصر به فرد است از جمله اینکه دربین دانشجویان آن می توان اقشار مختلف جامعه را دید از پزشکان متخصص تا اساتید و دانشجویان سایر دانشگاه های دیگر که برای تحصیل رشته دوم دراین دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: از ۱۸ خرداد ماه با توجه به آغاز آزمون های پایان ترم ما هرروز چند کنکور برگزار می کنیم زیرا هریک آزمون های ما به مثابه یک کنکور است. عوامل این چنینی سبب خاص بودن دانشگاه پیام نور و تفاوت آن باسایر دانشگاه ها شده ست.

رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر مراسم امروز با توجه به بضاعت دانشگاه و جهت تقدیر از انجمن های علمی فعال و تشکل ها وکانونهای فرهنگی دانشگاه و با محوریت قرآن کریم با توجه به ماه مبارک رمضان برگزار شده است.

در ادامه این برنامه یکی از قاریان استان آیه هایی از سوره حشر را قرائت کرد و سپس حجت الاسلام شاهمیری به تفسیر آیات سوره حشر پرداخت.

مراسم عصری با قرآن دانشگاه پیام نور بوشهر با محوریت تفسیر سوره حشر با حضور دانشجویان فعال فرهنگی، ورزشی و علمی برگزارشد و درپایان این مراسم دانشجویان در ضیافت افطار دانشگاه شرکت کردند.