مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی مرکز بیرجند با حضور مسئولین دانشگاه پیام نور و بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی برگزار شد.

 

به گزارش یوپنا،در این مراسم دکتر ثقفی رئیس دانشگاه پیام نور استان به مسئولین و دانشجویان مسئولیت در بسیج را یک مسئولیت بدون ستاره و درجه و بدون توقع دانست و گفت در شرایط کنونی که کشور در جنگ اقتصادی است روحیه بسیجی و کار در حوزه های فرهنگی بیشتر از قبل مورد نیاز بوده و دانشجویان بسیجی باید پیشگام باشند.

دکتر ثقفی افزود: بسیج دانشجویی بعنوان یک نهاد انقلابی معرف ارزشهای انقلاب اسلامی به نسل جوان است و انتظارم از این تشکل در دانشگاه همکاری و همیاری در تمامی عرصه های فرهنگی و انقلابی در کنار دانشگاه است.

ابوذر صلاحی مسئول بسیج دانشجویی استان ضمن تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر از ریاست دانشگاه،مسئولین و همکاران در دانشگاه پیام نور و حوزه فرهنگی دانشگاه تشکر نمودند و خواستار همراهی دانشگاه با بسیج دانشجویی و هدایت دانشجویان به سوی همکاری در فعالیتهای انقلابی شد.

صلاحی در ادامه از سید حمید هاشم آبادی مسئول سابق بسیج دانشجویی مرکز بیرجند تشکر و فعالیتهای ایشان را شایسته تقدیر دانست و برای مسئول جدید نیز آرزوی موفقیت کرد.‌

در این مراسم هاشم آبادی مسئول سابق و نیک فرجام مسئول جدید بسیج دانشجویی مرکز بیرجند از مسئولین دانشگاه ، بسیج دانشجویی استان و خصوصا دانشجویان همیشه همراه در فعالیتهای این تشکل تشکر نمودند.

در پایان طی حکمی از سوی ابوذر صلاحی مسئول بسیج دانشجویی استان محسن نیک فرجام بعنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز بیرجند منصوب و از زحمات سید حمید هاشم آبادی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.