برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع نقش دانشجویان در ایجاد رونق تولید در جامعه در دانشگاه پیام نور ورامین
برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع نقش دانشجویان در ایجاد رونق تولید در جامعه در دانشگاه پیام نور ورامین

کرسی آزاداندیشی با موضوع “نقش دانشجویان در تحقق رونق تولید در جامعه” توسط دانشجویان انجمن علمی دانشجویی علوم کامپیوتر برگزار شد.

 

    به گزارش یوپنا،کرسی آزاداندیشی با موضوع “نقش دانشجویان در تحقق رونق تولید در جامعه” توسط دانشجویان انجمن علمی دانشجویی علوم کامپیوتر در محل سالن آمفی تئاتر برگزار شد.

    در این کرسی دکتر راهداری؛ عضو علمی و رییس دانشگاه پیام نور مرکز ورامین به دعوت انجمن علوم کامپیوتر در جلسه حضور یافت و ضمن پاسخ به سوالات دانشجویان در حوزه اقتصاد و تولید، برخی موانع و مشکلات فضای کسب و کار را نیز مورد بررسی قرار داد.

وی با اشاره به برخی مشکلات ساختاری در حوزه قوانین اقتصادی حاکم بر فضای تولید در ایران، بر لزوم تغییر برخی از این قوانین و هم راستا نمودن آن با سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در جامعه تأکید نمود.

دکتر راهداری با اشاره به حجم عظیم کالاهای قاچاق و زیان تولیدکنندگان داخلی در این خصوص، یکی از راهکارهای اساسی ایجاد رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار در جامعه را هم افزایی تمامی دستگاه های مسئول در مبارزه با قاچاق کالا عنوان نمود. ایشان همچنین بر حمایت دولت از طرح های جدید اقتصادی و لزوم سرمایه گذاری بانک های خاصی در زمینه ایده های اقتصادی که توانایی رقابت با محصولات و تولیدات خارجی جهت جایگزینی واردات را نیز دارند، تأکید نمود.