حمایت ویژه از پایان نامه ها، مقالات و ترجمه کتب علوم شناختی دانشگاه پیام نور
حمایت ویژه از پایان نامه ها، مقالات و ترجمه کتب علوم شناختی دانشگاه پیام نور

ستاد علوم شناختی به پایان نامه هایی که در حوزه علوم شناختی است، در مقطع ارشد بین ۷ الی ۱۰ میلیون تومان و در مقطع دکتری بین ۱۳ تا ۱۶ میلیون تومان ا تسهیلات ارائه خواهد داد.

به گزارش یوپنا، دکتر محمد تقی جغتایی در جلسه مشترک با مسئولان دانشگاه پیام نور در خصوص حمایت های تشویقی از فعالیت های علمی و پژوهشی افزود: ستاد علوم شناختی به پایان نامه هایی که در حوزه علوم شناختی است، در مقطع ارشد بین ۷ الی ۱۰ میلیون تومان و در مقطع دکتری بین ۱۳ تا ۱۶ میلیون تومان ا تسهیلات ارائه خواهد داد.

معاون آموزشی و اجرایی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی ریاست جمهوری تایید کرد: در صورت برگزاری دوره آموزشی ، همایش، طرح های پژوهشی ، تولید محصولات ، مقالات نمایه شده در پایگاه ISI ، تالیف و ترجمه کتب با موضوعات علوم شناختی تسهیلات مالی خوبی به آنها تعلق خواهد گرفت.

دکتر جغتایی تصریح کرد : تسهیلات مذکور در قالب ۱۴ آئین نامه حمایت تشویقی مصوب شده و دانشجویان و اساتید می توانند به سایت اینترنتی (www.cogc.ir) مراجعه نمایند.

مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور نیز در این جلسه گفت: دانشگاه پیام نور با ظرفیت بیش از ده ها هزار دانشجوی رشته روانشناسی و ۱۴۳ عضو هیات علمی در این رشته و رشته های همچون راهنمایی و مشاوره،علوم تربیتی،مهندسی کامپیوتر(نرم افزار)، اقتصاد، رشته های علوم پایه و فنی مهندسی در اکثر مراکز و واحدها،برای راه اندازی انجمن های علمی دانشجویی بین رشته ای مغز و شناخت و ترویج علوم شناختی در مراکز و واحدها و همچنین برگزاری سمینار،همایش،کارگاه آموزشی و کنکره علوم شناختی آمادگی کامل دارد.
گفتنی است، در این جلسه مصوب شد ضمن حمایت از مقالات ،پایان نامه ها ،تالیف و ترجمه کتب و محصولات علوم شناختی کارگاه ویژه توانمند سازی برای اساتید رشته های روانشناسی و اساتید علاقمند به موضوعات علوم شناختی در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شود.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر  با شماره ۲۲۴۸۵۲۹۹ (دکتر خداشاهی) تماس حاصل نمایند.