انتصاب مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان و سیستان و بلوچستان
انتصاب مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان و سیستان و بلوچستان

از خدمات  آقای هادی پیری جوان تجلیل به عمل آمد و آقای محسن محترمی  به عنوان مدیر تربیت بدنی  معرفی شد.

به گزارش یوپنا در مراسم تکریم و معارفه مدیر تربیت بدنی  دانشگاه که با حضور دکتر نصیر زاده مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور، دکترعباس اویسی رئیس دانشگاه پیام نور سیستان وبلوچستان و جمعی از مدیران ستادی  و کارشناسان برگزار شد.

دکتر نصیر زاده اظهار داشت: رسالت حوزه دانشگاه کاهش دغدغه دانشجویان در  تمام زمینه ها و فراهم نمودن بستری مناسب برای تحصیل هر چه بهتر دانشجویان می باشد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه  در این جلسه  ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده اداره‌کل تربیت بدنی دانشگاه خاطرنشان کرد: نگاه مسئولان دانشگاه پیام‌نور به موضوع جوانان یک نگاه تشریفاتی نیست؛ بلکه یک باور عمیق قلبی است که در عمل این موضوع را ثابت کرده‌اند.

وی در ادامه بیان کرد:  امیدواریم که بتوانیم از تسهیلاتی که این معاونت  دراختیار دارد؛ برای دانشجویان جوان و نخبه‌ دانشجوی پیام و نخبه دانشگاه پیام‌نور نیز بهره‌بردار شویم.

هادی پیری جوان مدیر سابق تربیت بدنی  دانشگاه در ادامه مراسم، جمعیت دانشجویان را با شور، نشاط و پرانرژی توصیف کرد که فعالیت در کنار آنان باعث انتقال انرژی می شود.

وی، ضمن ابراز خرسندی از کسب این تجربه، بخشی از عملکرد خود را در طی چهار سال خدمت از سال ۹۴تا ۹۸در حوزه  تربیت بدنی ارائه نمود.