یکی از نقاط قوت دانشگاه پیام نور برگزاری آزمون های دقیق، یکپارچه و آنلاین می باشد
یکی از نقاط قوت دانشگاه پیام نور برگزاری آزمون های دقیق، یکپارچه و آنلاین می باشد

برگزاری آزمون های منظم، دقیق و یکپارچه به صورت حضوری و آنلاین یکی از نقاط قوت دانشگاه پیام نور در میان دانشکاه هاست

به گزارش خبرگزاری یوپنا،دکتر بخشی خانیکی؛ رییس دانشگاه پیام نور استان تهران از برگزاری امتحانات پایان ترم  در مراکز تهران شرق و تهران جنوب، و واحدهای لواسانات، بهارستان و فیروزکوه بازدید کرد.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران با سرکشی به همه بخش های برگزاری آزمون ها و گفت و گو با مسوولان و دست اندکاران  امتحانات  از نزدیک در جریان روند آزمون ها قرار گرفت.

وی ضمن خدا قوت به کارکنان و عوامل اجرایی امتحانات و مسوولان برگزار کننده، اظهار داشت: برگزاری آزمون های منطم، دقیق، یکپارچه به صورت حضوری و آنلاین یکی از نقاط قوت دانشگاه پیام نور در میان سایر دانشکاه هاست و کارکنان این دانشگاه زبده ترین افراد در برگزاری آزمون های سراسری اند.

گفتنی است، امتحانات دانشگاه پیام نور در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ از روز شنبه مورخ ۱۸/۰۳/۹۸ آغاز شد و تا تاریخ ۱۰/۰۴/۹۸ به مدت نوزده روز کاری و هر روز سه نوبت ادامه دارد.

در طول نوزده روز آزمون، جمعاَ به تعداد ۲۹۳۴۸۶ نفر دانشجو امتحان اخذ خواهد شد که در هفت روز اول امتحانات نیمسال جاری در دانشگاه پیام نور استان تهران به تعداد ۱۰۸۰۹۵ نفر دانشجو در ۶۷۸۶ عنوان درسی آزمون برگزار شد.

تاکنون پاسخنامه‌های آزمون تستی دانشجویان حاضر در امتحان به‌صورت روزانه قرائت شده و برای تولید نمره در سیستم گلستان بارگذاری شده است. پاسخنامه‌های آزمون تشریحی دانشجویان نیز جهت تصحیح در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار اساتید قرار داده می‌شود.