نشست کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایان ایران و گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور استان تهران
نشست کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایان ایران و گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور استان تهران

گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور استان تهران در راستای اهداف کارآفرینی خود و در امتداد تفاهم نامه دانشگاه پیام نور با کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمائی ایران، نشستی برگزار کرد.

به گزارش یوپنا در این نشست که غفاربیات؛ مدیر حوزه ریاست دانشگاه، مهدیه رحمانیان؛ سرپرست گروه کارآفرینی و ارنباط با صنعت، سیما نصری؛ رییس آزمایشگاه های قطبی استان، مرضیه برزگر؛ مسوول آمورش های آزاد و منصوره فریدونی مدیر روابط عمومی دانشگاه  حضور داشتند، زمینه های همکاری مشترک در حوزه های صنعت، حرفه ها و خدمات مورد بررسی قرار گرفت.

با بررسی های به عمل امده در این نشست مقرر شد، نخستین دفتر این کانون در دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق مستقر و  آغاز به کار نماید. و در نشست بعدی برنامه های پیشنهادی همکاری های آموزشی، علمی و پژوهشی میان کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمائی ایران و دانشگاه پیام نور استان تهران ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

همکاری مشترک دانشگاه و  کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمائی ایران با هدف ایجاد بستر های مطلوب همکاری و تبادل نظر و انتقال فن آوری و تجربیات لازم، میتواند گامی برای دست یابی به توسعه پایدار در کشور محسوب شود.

گفتنی است، کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمائی ایران در پی اجرای ماده ۱۳۱ قانون کار مصوب سال۱۳۶۹ با هدف ایجاد هماهنگی در فعالیت های انجمن های صنفی کارفرمائی و کانون های کارفرمایی سراسری و استانی و هم چنین هدایت و راهنمائی آنها در زمینه های مختلف صنعتی ،حرفه ای و خدماتی با عضویت در مجامع بین المللی و تعامل با سازمان ها و دستگاه های دولتی و غیردولتی در راستای برنامه های این کانون ایجاد شده است.

این نشست با حضور محمد انتظامی؛ نایب رییس، محسن لیاقت؛ بازرس، رضا گودرزی، جاوید مبارکی، مهدی  محمد زاده، امیر مکی و اورینب آیینی اعضای عالی انجمن های صنفی کارفرمائی ایران در سالن شورای ستاد دانشگاه پیام نور استان تهران برگزار شد.