برگزاری دوره های آموزشی آشنایی دانشجویان با قوانین کاری
برگزاری دوره های آموزشی آشنایی دانشجویان با قوانین کاری

براساس تفاهم‌نامه، گستره همکاری انجمن صنفی با دانشگاه پیام نور توسعه می‌یابد و ما در اجرای این تفاهم‌نامه به حمایت و همراهی مسئولین استانی نیازمندیم.

به گزارش خبرگزاری یوپنا ، دکتر محمود شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران در نشستی با رئیس و اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان استان مازندران با اشاره به ظرفیت و توانمندی این دانشگاه گفت: براساس تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان دانشگاه پیام نور و کانون عالی انجمن صنفی کارفرمایی ایران مصوب دی ماه۱۳۹۷ این آمادگی از سوی دانشگاه وجود دارد تا دانشجویان مراکز و واحدها برای آشنایی با الزامات کارگری و کارفرمایی و قوانین کاری، آموزش ببینند و وارد  محیط‌های کاری امن بشوند.

 

دکتر شیخ الاسلامی گفت: دانشگاه پیام نور از ظرفیت خوبی برای برگزاری آزمون‌های سازمان سنجش و بسترهای مناسب فرهنگی برخوردار است و می‌تواند با همکاری تشکل‌های کارفرمایی زمینه توانمندسازی و ارتقاء توان اشتغال‌پذیری دانشجویان را بیش از گذشته فراهم کند.

 

سیدحمزه درواری رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی استان مازندران نیز از آمادگی این تشکل صنفی برای ارائه آموزش به جویندگان کار و آشنایی دانشجویان با محیط‌های کاری خبرداد و گفت: این آموزش‌ها و توانمندسازی‌ها به صورت رایگان انجام می‌پذیرد.

 

درواری افزود: براساس تفاهم‌نامه، گستره همکاری انجمن صنفی با دانشگاه پیام نور توسعه می‌یابد و ما در اجرای این تفاهم‌نامه به حمایت و همراهی مسئولین استانی نیازمندیم.

 

این مقام مسئول حفظ و تثبیت اشتغال موجود را امری مهم برشمرد و برضرورت نظارت همه‌جانبه بر عملکرد واحدهای صنفی و رعایت دستورالعمل‌ها و مقررات به منظور افزایش تولید داخلی  تأکید کرد.