خبرهای مهم معاون مالی دانشگاه پیام نور: از شرایط تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی گرفته تا شرایط بازنشستگی بانوان
خبرهای مهم معاون مالی دانشگاه پیام نور: از شرایط تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی گرفته تا شرایط بازنشستگی بانوان

بعد از تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی بدنبال تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی هستیم.

💢

به گزارش خبرگزاری یوپنا، دکتر حسن علیزاده در جلسه ی پرسش و پاسخ با کارکنان دانشگاه پیام نور واحد بندرخمیر در هرمزگان با اشاره به روند مثبت تبدیل وضعیت همکاران قرادادی و ابراز امیدواری به رای نهایی در صحن علنی مجلس گفت: بعد از تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی بدنبال تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی هستیم.

-دکتر علیزاده با اشاره به اینکه انتقال نیروهای قراردادی به سایر دانشگاهها براحتی امکان پذیر است،خاطر نشان کرد: با انتقال نیروهای قراردادی دانشگاه به سایر دستگاههای اجرایی موافقت لازم صورت می گیرد و همکاران متقاضی با ارایه موافقت مبدا و مقصد منتقل خواهند شد.

– وی با اشاره به اینکه وام صندوق دانشگاه نیز به نیروهای شرکتی تعلق می گیرد، افزود: برای دریافت وام باید عضو صندوق دانشگاه باشند.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور راه اندازی شعبه های صندوق وام دانشگاه در ۳۱ استان کشور خبر داد و اظهار داشت: این شعبه های صندوق بزودی در استانها راه اندازی خواهند شد.

دکتر علیزاده در پاسخ به بازنشستگی نیروها نیز گفت: بانوان می توانند با ۲۵ سال سابقه کار و با ۲۵ روز حقوق و و دریافت ۳۷ ماه پاداش به بازنشستگی نائل شوند.

دکتر علیزاده در ادامه گفت: انتصابات ما بر اساس شایسته سالاری است و براساس آیین نامه دانشگاه صورت می گیرد.

وی، افزود: کارشناس مسئول باید چندین سال سابقه در حوزه تخصصصی خود داشته باشد تا بتواند به عنوان رئیس اداره مربوطه پست سازمانی را دریافت کند.

معاون اداری و مالی دانشگاه هدف از اعمال مدرک همکاران را بالا بردن توانایی اجرایی همکاران برشمرد و افزود:مدرک تحصیلی باید مرتبط با شغل و آن حوزه باشد.

دکتر احمد زاهری رئیس پیام نور بندرخمیر نیز در این نشست به گزارشی از عملکرد واحد مربوطه پرداخت و گفت: این دانشگاه قریب به ۱۰۰۰ هزار نفر دانشجو در ۱۲ رشته مشغول به تحصیل هستند.

زاهری با بیان اینکه کانون فرهنگی دانشگاه پیام نور بندرخمیر فعال است، افزود: کانون فرهنگی این واحد موفق به کسب رتبه کشوری شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور بندر خمیر در پایان با اشاره به اینکه شهرستان بندر خمیر دارای ۶۰ هزار نفر جمعیت می باشد، اظهار داشت: این شهرستان دارای کارخانه سیمان و جاذبه های گردشگری و توریستی مانند آبگرم خمیر و همچنین دارای بزرگترین جنگل حرا است و مردم این شهرستان نیز بسیار نجیب، شریف و خونگرم و مهمان نواز هستند.

گفتنی است در این بازدید و جلسه دکتر محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان، دکتر آبتین امیری عضو شورای شهر بندرعباس، دکتر علی نقی زاده رئیس پیام نور مرکز بین الملل قشم و دکتر امیر دانشور معاون پیام نور مرکز بندرعباس نیز حضور داشتند.