ارائه ۴۰ مقاله در دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در والیبال
ارائه ۴۰ مقاله در دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در والیبال

در این همایش یک روزه، ۲ کارگاه علمی در نوبت صبح و ۲ کارگاه نیز در نوبت بعد از ظهر برگزار می شود و در هر نوبت یک مقاله برتر پژوهشی ارائه و در پایان از مقاله های برتر تجلیل می شود.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز همدان اظهار داشت: ۴۰ مقاله علمی و پژوهشی در دومین همایش علمی پژوهش های کاربردی در والیبال کشور ارائه و داوری شد.
صفی الله صفایی روز پنجشنبه در حاشیه دومین همایش علمی پژوهشهای کاربردی در والیبال کشور در دانشگاه پیام نور همدان گفت: این همایش علمی با مشارکت فدراسیون والیبال برگزار شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز همدان بیان کرد: ۱۵۰ تن از سراسر کشور در حوزه تخصصی والیبال به عنوان بازیکن و مربی کار می کنند که این افراد در این همایش شرکت کردند.

صفایی با بیان اینکه این همایش بار علمی و آموزشی بالایی دارد اظهار داشت: تلاش کردیم به جای تبلیغات و سخنرانی افراد، یک همایش علمی و تخصصی دقیق داشته باشیم.

وی یادآوری کرد: این همایش ادامه اولین همایش پژوهش های کاربردی همدان در سال ۹۶ است که در آن سال نیز حدود ۶۰ مقاله علمی و پژوهشی ارائه و به صورت الکترونیکی داوری شد و در اختیار همگان قرار گرفت.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز همدان گفت: در حوزه تربیت بدنی وزارت علوم جایگاه پیام نور بسیار بالا است به گونه ای که در بخش های مختلف از جمله بسکتبال دانشجویان این دانشگاه صاحب توانمندی هستند.

صفایی ادامه داد: بنابراین پیام نور تلاش دارد رشته ورزشی والیبال را به صورت آکادمیک و علمی به همه دانشجویان آموزش بدهد و با برگزاری این قبیل همایشی ها جوانان را به این ورزش جذب کنند.

وی با بیان اینکه تیم والیبال دانشگاه پیام نور همدان جایگاه اول تا سوم کشور را دارد افزود: در این دانشگاه ۱۶ رشته فعال وجود دارد که دانشجویان تاکنون در رشته های فوتسال، کشتی، والیبال، بسکتبال، تنیسی روی میز و بدمینتون مقام های خوبی را کسب کرده اند.