نظام آموزشی دانشگاه پیام نور حساب شده و متمرکز است
نظام آموزشی دانشگاه پیام نور حساب شده و متمرکز است

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها: نظام آموزشی دانشگاه پیام نوربه صورت حساب شده و متمرکز می باشد ولی ویژگی های این دانشگاه به جامعه معرفی نشده است.

به گزارش خبرگزاری یوپنا معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها  دراسم معارفه و تکریم مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیامنور استان بوشهر گفت: سیاست ما در نهاد رهبری برای جذب طلبه های جدید این است که یک طلبه باید جوان ،انقلابی و تحصیل کرده باشد.

حجت الاسلام علی تقوی افزود: با توجه با اهداف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نیروهای نهاد تمام همت و تلاش خود را برای اجرای کارهای فرهنگی و مذهبی بکار می گیرند و دراین زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و با وجود کمبود ها پرتلاش هستندو  از همین رو توانسته اند ارتباط خوبی با نسل جوان و اساتید و کارکنان دانشگاه برقرار نمایند.

وی همچنین با اشاره به جایگاه دانشگاه پیام نور در سطح کشور گفت: دانشگاه پیام نور در پازل دانشگاهی در طول سال های اخیر نقش بسیار پر رنگی داشته است و نیروهای بسیار خوبی را تربیت کرد است.

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: به نظر می رسد که دانشگاه از لحاظ ساختاری باید رشد و ارتقا یابد که این قضیه مورد توجه و در دستور کار مدیران ارشد این دانشگاه هست.

وی افزود: از افتخارات من این است که دوره کارشناسی خود را دراین دانشگاه گذرانده ام وبا تمام وجود این دانشگاه را درک می کنم. و در خیلی از موارد از دانشگاه های دولتی نیز برتر است.

حجت اسلام علی تقوی ادامه داد: نظام آموزشی دانشگاه پیام نوربه صورت حساب شده و متمرکز می باشد و تحصیل در این دانشگاه دارای کیفیت خوبی است. هرچند ممکن است هنوز آنطور که لازم است ویژگی های این دانشگاه به جامعه معرفی نشده است.

مسئول نهاد  نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان بوشهر گفت:با اشاره به قدردانی از روحانیون نهاد در دانشگاه های استان از طرف دانشگاهیان آن را نشانه دین مداری و توجه به مسایل معنوی دانست و تاکید کرد این موضوع درحالی رخ می دهد که تبلیغات  منفی گسترده ای از سوی دشمنان  انجام می شود.

رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه منشا خدمات فراوانی بوده است و در دانشگاه پیام نور بوشهر نیز این خدمات با حضور حجت الاسلام داستار چشمگیر بوده است.

دکتر محمد رضا بحرانی افزود: حسن خلق در کلام و رفتار حجت الاسلام داستار  آشکار بود و امیدواریم به پشتوانه ساختارسازی که در دفتر نهاد شده است مسئول جدید نهاد حجت الاسلام جمالی فعالیت ها را با قوت بیشتری به پیش برد.

وی با اشاره به لزوم جدیت بیشتر در کارهای فرهنگی گفت: با وجود همه فعالیت های فرهنگی که در دانشگاه ها صورت می گیرد ما هنوز شاهد آسیب های اجتماعی زیادی هستیم و این موضوع به این معنی است که تکلیف و وظیفه ما بسیار بیشتر ازآن چیزی است که در حال انجام است.

دکتر محمد رضا بحرانی افزود: رهبر معظم انقلاب بارها در سخنان خود بر لزوم انجام مهندسی فرهنگی تاکید داشتند و تلاش ما در دانشگاه باید به این سمت و سو باشد زیرا زیر بنای توسعه و مبنای سعادت انسان فرهنگی مترقی و پیشرو است.

گفتنی است طی مراسمی حجت الاسلام مهدی جمالی به عنوان مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان بوشهر  معرفی شد و از خدمات حجت الاسلام مسعود داستار مسئول سابق این نهاد تقدیر به عمل آمد.