برگزاری همایش ازایده تاکسب وکار در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر
برگزاری همایش ازایده تاکسب وکار در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر

همایش ازایده تاکسب وکار با حضور شهردار زرین شهر، امام جمعه شهرستان، اعضای شورای اسلامی، نوآوران، صنعتگران، مبتکران، مخترعان و دانش آموختگان دانشگاهها در سالن اجتماعات ولایت دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا،در این همایش، دکتر سلیمانی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر در حضور نخبگان دانش آموخته دانشگاهها به وجود دو عامل کارخانجات صنعتی و همچنین آمار بالای تحصیل کردگان در شهرستان اشاره کرد و گفت : مرکز نوآوری و شکوفائی دانشگاه پیام نور با همکاری شهرداری زرین شهر با مجوز و زیر نظر شهرک علمی – تحقیقاتی اصفهان شروع به کار نموده و هدف آن ارتباط بین افراد تحصیل کرده با واحدها و تیم های پژوهشی این شهرک است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر با بیان این که در سال گذشته اولین ایده شو برگزارشد گفت : در آن فراخوان ۱۲ ایده شو توسط تیم های داوری به استان ارسال گردید که ۵ ایده شو به عنوان ایده های برتر با داوری داوران شهرک علمی – تحقیقاتی به عنوان ایده های برتر انتخاب شدند.

عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر هدف از برگزاری این همایش و کارگاه آموزشی را آشنائی اعضای مرکز با یکدیگر به منظور انجام کارهای تیمی برجسته و آشنائی آنان با حمایتهای مرکز عنوان کرد .

کاظمی عضو نخبگان شهرستان لنجان نیز درخصوص  “کارآفرینی و کارآفرین” ، “کسب و کار اینترنتی” ، “ملزومات یک کسب و کار اینترنتی” ، قوانین راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی” و ” موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی” به ایراد سخنرانی در جمع کارآفرینان شهرستان لنجان پرداخت.

پس از آن صاحبان ایده های برگزیده در حضور داوران از ایده های خود دفاع و به بیان و شرح آنان پرداختند.