در جلسه با فرماندار و شورای اداری نظر آباد عنوان شد: دانشگاه پیام نور نظر آباد تنها دانشگاه خدمت رسان شهرستان است
در جلسه با فرماندار و شورای اداری نظر آباد عنوان شد: دانشگاه پیام نور نظر آباد تنها دانشگاه خدمت رسان شهرستان است

دکتر سید اسحاق جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز در نشست تخصیص ساختمان جدید دانشگاه پیام نور نظرآباد بر ادامه خدمت رسانی دانشگاه پیام نور در این شهرستان تاکید کرد و ضمن تشریک مساعی با مسئولان شهرستان، خواستار تخصیص یک فضای مناسب آموزشی به این دانشگاه شد.

به گزارش یوپنا،جلالیان با بر شمردن خصوصیات منحصر به فرد و خدمات جدید دانشگاه پیام نور، واحد نظر آباد را یکی از فعالترین مراکز دانشگاهی این استان نام برد و در عین حال گفت:مسئولان دانشگاه طرحهای توسعه اتی دانشگاه را بر مبنای  تخصیص فضای مناسب  و تقویت زیرساختهای موجود طراحی میکنند و این در حالیست که ساختمان فعلی این واحد دانشگاهی پاسخگوی توسعه آتی و در پیش رو نیست و نیاز به جانمایی جدید و بهینه دارد.

درادامه این جلسه فرماندار نظرآباد به تلاش جهت تسریع در تعیین تکلیف و جانمایی نهایی مکان این دانشگاه تاکید نمود و بیان کرد: باید بتوانیم با حداکثر توان پیگیری ادارات سطح شهرستان و حتی استفاده از ظرفیت‌های خیرین در اولین فرصت مکان دانشگاه پیام نور را تعیین تکلیف نهایی کنیم تا دیگر دغدغه فضای دانشگاه را نداشته و مسئولان دانشگاه به افزایش سطح کیفیت آموزش و جذب دانشجوی بیشتر بپردازند.

دکتر فلاح نژاد فعالیت دانشگاه پیام نور را در این شهرستان فرصتی برای مردم بومی  در جهت دانش افزایی و همچنین  صنایع مستقر جهت بهره مندی از توانمندیهای علمی و پژوهشی  دانشگاه عنوان کرد.

بنا بر این گزارش،دکتر گروسی رئیس دانشگاه پیام نور نظرآباد نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعلی این واحد،نسبت به اجرای مصوبات و تعهدات قبلی فیمابین دانشگاه و دستگاههای اجرایی شهرستان تاکید کرد و اذعان داشت: دانشگاه پیام نور نظر آباد با حمایت مسئولان شهرستان به تقویت پتانسیلهای لازم جهت توسعه خدمات آموزشی و پژوهشی میپردازد و به عنوان تنها دانشگاه دولتی این شهرستان کماکان به ارائه این خدمات به مردم بومی و شهرستانهای اطراف خواهد پرداخت.

همچنین مقرر شد نمایندگانی از شهرداری و نماینده ای نیز از دانشگاه برای کارشناسی و رصد مشکلات در خصوص زیبا سازی محیط اطراف دانشگاه موضوع ترافیک و خط تاکسی و اتوبوس آن منطقه و غیره تبادل نظر صورت گیرد.

جلسه تخصیص ساختمان جدید دانشگاه پیام نور نظرآباد و توسعه آن، با حضور دکتر جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز،دکتر گروسی رئیس واحد نظرآباد، دکتر فلاح نژاد فرماندار شهرستان و باحضور شهردار،ئیس شورای شهر،رئیس مسکن و شهرسازی و سایر مسئولان این شهرستان در فرمانداری  نظرآباد برگزار شد.