سیاست دانشگاه پیام نور ارتقای سطح علمی و مهارت آموزی دانشجویان دانشگاه می باشد
سیاست دانشگاه پیام نور ارتقای سطح علمی و مهارت آموزی دانشجویان دانشگاه می باشد

معاون حقوقی، مجلس و امور هماهنگی استان های دانشگاه پیام نور از مرکز آران و بیدگل بازدید کرد.

به گزارش یوپنا دکتر جمال زاده معاون حقوقی ، مجلس و هماهنگی استانهای دانشگاه پیام نور در بازدید از مرکز آران و بیدگل و در جمع اعضای هیات علمی دانشگاه اظهار داشت:

سیاست دانشگاه پیام نور در استفاده از پارک های علم و فناوری، شرکت های دانش بنیان و برگزاری دوره مهارت افزایی به منظور ارتقای سطح علمی و عملی دانشجویان می باشد.

وی ادامه داد: در این راستا با معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری قراردادی منعقد شده تا افرادی که در این دوره های شرکت می نمایند با دریافت گواهینامه معتبر از دانشگاه و ارائه آن به دفتر امور شهری و روستایی استانداری ها و فرمانداری ها؛ تسهیلات اشتغالزایی دریافت نمایند.

دکتر جمال زاده گفت: شرایط کشور به گونه ای است که زمینه توجه به ایده های نو ، فعالیت های خلاقانه و تبدیل آن به ثروت و تجاری سازی وجود دارد و در این راستا دانشگاه نقش برجسته ای دارد.

معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی استانهای دانشگاه پیام نور ضمن توصیه به اعضای هیات علمی در خصوص استفاده از ظرفیت های علمی خود گفت : بایستی علاوه بر فعالیت های علمی، در توسعه علمی دانشگاه و ایجاد شادابی و نشاط دانشجویان تلاش شود و با قرار گرفتن در شرایط جدید از فعالیت های علمی و با طرح های نو باعث رشد و بالندگی دانشجویان و توسعه شهرها بشوید.

در این بازدید دکتر جمال زاده از بخش های مختلف مرکز بازدید نمود و در گفتگو با کارکنان در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت و از وضعیت دانشگاه و امکانات موجود ابراز رضایت نمود.