دانش آموخته دانشگاه پیام نور البرز برنده جایزه هجدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم اسپانیا شد
دانش آموخته دانشگاه پیام نور البرز برنده جایزه هجدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم اسپانیا شد

رضا اکبرپور ،دانش آموخته رشته علوم سیاسی دانشگاه پیام نور استان البرز در واحد ماهدشت،جایزه بهترین بازیگر مرد هجدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم “ایمجین ایندیا” ۲۰۱۹ کشور اسپانیا را از آن خود کرد .

به گزارش یوپنا رضا اکبر پور، از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را در زمینه بازیگری آغاز و در کارهای مختلفی نقش آفرینی کرد. بیشتر با بازی در فیلم سینمایی آپاندیس در بین مخاطبان سینما شناخته شد، جوانی دهه شصتی که با این تجربه موفق توانست جایزه بازیگری جشنواره ایمجین ایندیا اسپانیا ۲۰۱۹ را کسب کند.

این بازیگر جوان در فیلم آپاندیس ایفاگر نقشی جدی و متفاوت شد و برخلاف نقشش در این فیلم در سریال حوالی پاییز در نقش سامان، جوان آرام و خانواده دوستی که با همسرش در کنار مادر و خانواده اش زندگی میکند جلوی دوربین رفت و روایتگر داستانی از فاجعه منا شد.

رضا اکبرپور همه جانبه بودن دانشگاه پیام نور و در دسترس بودن در هر نقطه ای از ایران را از مزایای ویژه این دانشگاه عنوان کرد و گفت:  درس خواندن در دانشگاه پیام نور مانع از فعالیت اقتصادی و اجتماعی نمی شود بلکه آنرا هدفمندتر هم می کند.

دانش آموخته دانشگاه پیام نور ماهدشت ادامه داد: نقش آفرینی به جا در یک اثر، ماندگار تر از هر مسئله ای است، اگر موانع راه را پشت سر بگذاریم و جسم و روح خود را با آن اثر بیامیزیم و جان کلام را ادا نماییم هنر ما به یک اثر فاخر مبدل شده و سالها بعد اذهان عمومی از ما یاد خواهند کرد.

وی در پایان گفت: مشخص کردن هدف در زندگی و پیگیری آن با عشق و اراده، حل کردن موانع مسیر را لذت بخش خواهد کرد، قطعا به خواسته ای که سال ها به دنبال آن بوده ایم می رسیم و تمام کائنات نیز برای تحقق این مهم دست به دست یکدیگر خواهند داد به شرطی که انرژی خود را صرف حواشی نکنیم.