بازدید از اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج
بازدید از اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج

دانشگاه پیام نور کهگیلویه وبویراحمد دربحث اردوهای جهادی  پیشگام دانشگاهها و موسسات آموزش عالی استان می باشد.

 

به گزارش یوپنا، معاون اجرایی دانشگاه پیام نوراستان کهگیلویه وبویراحمد ، به اتفاق مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه پیام نوراستان و مدیر فرهنگی دانشگاه، با حضور درروستای چال شاهین از توابع بخش لودابِ شهرستان بویراحمد، از اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه پیام نورمرکز یاسوج بازدید نمودند.

دراین بازدید معاون اجرایی دانشگاه پیام نوراستان،درسخنانی ضمن تشکر از دانشجویان شرکت کننده دراین اردو گفت دانشگاه پیام نوراستان، در بحث اردوهای جهادی پیشگام سایر دانشگاهها وموسسات آموزش عالی استان می باشد. دکتر جمالی ضمن ابراز خرسندی از این اقدام خداپسندانه دانشجویان گفت، دانشگاه هم در حد توان و امکانات از اردوهای جهادی و دانشجویان شرکت کننده دراین اردو حمایت می کند.

سپس مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه پیام نوراستان، اقدام این دانشجویان رامصداق بارز مجاهد فی سبیل الله دانست که دراین فصل که همه دانشحویان به تفریح ومسافرت می پردازند، ولی شرکت کنندگان دراین اردو، از خانه وخانواده دور و به این امرخداپسندانه روی آورده اند.

گفتنی است این بازدید با حضور معاون امور اقتصادی استاندار، وتعدادی از مدیران کل و معاونین ادارات کل استان و به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نورمرکز یاسوج، به منظور بررسی وتصمیم گیری جهت حل مشکلات مردم این روستا برگزار شد که پس از بازدید ازاقدامات انجام گرفته،  نشستی به منظور بررسی وپیگیری جهت حل مشکلات در این روستا به ریاست معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد وسایر مدیران برگزار وتصمیماتی جهت حل این مشکلات اتخاذ شد.