اولین جلسه کمیسیون توانمندسازی با هدف تحقق اهداف تفاهم نامه در دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی
اولین جلسه کمیسیون توانمندسازی با هدف تحقق اهداف تفاهم نامه در دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی

اولین جلسه کمیسیون توانمندسازی با حضور مسئولین کانون کارفرمایان و مسئولین دانشگاه پیام نور استان ، با هدف تحقق اهداف تفاهم نامه فی مابین در محل ستاد استانی دانشگاه پیام نور تشکیل شد.

 

به گزارش یوپنا،بر اساس تفاهم نامه منعقده فی مابین دانشگاه پیام نور و کانون کارفرمایان انجمن صنفی کشور ، اولین جلسه کمیسیون توانمند سازی با حضور مسئولین کانون و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه پیام نور استان ، تشکیل و اهم موارد جهت عملیاتی نمودن این موضوع مورد بررسی قرار گرفته و تصمیات لازم اخذ شد.

دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن قدردانی از پیگیری و حضور اعضای کانون کارفرمایی استان و اهمیت تحقق بخشیدن به مفاد این تفاهم نامه برای هر دو طرف ، گفت : هر یک از طرفین دارای پتانسیل های بالفعل و بالقوه ای هستند که قطع به یقین می توان با همکاری و تعامل مستمر ، با بهره مندی از آنها به نتایج درخشانی دست یافت.

دکتر معصومی با اشاره به اهمیت تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآفرین در فضای امروزی کشور ، گفت : دانشجویان دانشگاه پیام نور جزو با سوادترین و بهترین دانشجویان کشور هستند که اگر بتوانیم زمینه های لازم را برای تربیت دانشجویانی کارآفرین و مبتکر فراهم آوریم مطمعن هستم که در آینده نه چندان دور نتایج آن را در جای جای ایران اسلامی شاهد خواهیم بود.

اعضای کانون کارفرمایان انجمن صنفی استان نیز ضمن تقدیر از نگاه ویژه مسئولین دانشگاه برای تحقق اهداف این تفاهم نامه ، به برگزاری منظم و مستمر جلسات کمیسیون توانمند سازی تاکید کرده و راههای بهره مندی اعضای هیئت علمی و دانشجویان از امکانات کانون و نیز بستر سازی برای رشد و تعالی حوزه پژوهش و کارآفرینی در هر دو طرف را مورد نقد و بررسی قرار دادند.