نشست خبری دکتر معصومی با اصحاب رسانه و تشریح عملکرد و برنامه های دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی
نشست خبری دکتر معصومی با اصحاب رسانه و تشریح عملکرد و برنامه های دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی

نشست خبری دکتر معصومی با اصحاب رسانه و تشریح عملکرد و برنامه های دانشگاه پیام نور استان ، با حضور حداکثری خبرنگاران در محل ستاد استان برگزار شد.

به گزارش یوپنا،دکتر معصومی ضمن قدردانی از حضور حداکثری اصحاب رسانه و تشکر از  حمایت های مستمر و همه جانبه در پوشش خبرهای مربوط به دانشگاه پیام نور استان و کشور ، گفت : اصحاب رسانه جزو تاثیرگذارترین و پرتلاش ترین افراد جامعه هستند و اگر بتوانیم از این میزان تاثیر گذاری به نحو مطلوب و به موقع استفاده نماییم حتما شاهد آثار سازنده و مثبت آن در سطح جامعه خواهیم بود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان با تبیین عملکرد دانشگاه در یکسال گذشته ، به تشریح برنامه ها و اهداف این دانشگاه برای آینده پرداخته و گفت : دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور ، با حداقل هزینه تحصیلی ، جزو با کیفیت ترین دانشگاهها از نظر سیستم آموزشی است که این را به وضوح می توان در سطح بالای علمی دانشجویان فارغ التحصیل این دانشگاه مشاهده کرد.

وی با توضیح در خصوص مزایای رقابتی تحصیلی این دانشگاه با سایر دانشگاهها ، گفت : امکانات گسترده و مناسبی جهت رفاه حال دانشجویان و مرتفع کردن مشکلات آنان در این دانشگاه وجود دارد که می تواند زمینه را برای یک تحصیل مطمعن در یک فضای مناسب برای هر دانشجویی فراهم آورد.

دکتر معصومی در یک جلسه دو ساعته به همه سوالات خبرنگاران در حوزه های مختلف دانشگاه جواب داده و از همه علاقه مندان به تحصیل با کیفیت آموزشی بالا خواست تا از این فرصت ایجاد شده جهت ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی که تا ۲۸ شهریور ماه امکان پذیر هست ، بهره مند شوند.

شرح نشست خبری توسط تمامی خبرگزاری ها ، نشریات استانی و کشوری که در سطح استان نماینده فعال دارند به صورت کامل پوشش و نشر داده شده است .