افتتاح مرکز تحصیلات تکمیلی پیام نور کرمانشاه در هفته دولت
افتتاح مرکز تحصیلات تکمیلی پیام نور کرمانشاه در هفته دولت

رییس دانشگاه پیام‌نور استان کرمانشاه گفت: در هفته دولت دانشکده تحصیلات تکمیلی پیام نور در کرمانشاه افتتاح خواهد شد.

به گزارش یوپنا، رییس دانشگاه پیام‌نور استان کرمانشاه  گفت: در هفته دولت دانشکده تحصیلات تکمیلی پیام نور در کرمانشاه افتتاح خواهد شد.

بهمن سعیدی پور با اشاره به اینکه دانشجویان لیسانس از ترم اول می‌توانند نسبت به جابجایی خود اقدام کنند، اظهار کرد: هیچ مدیری حق ممانعت از نقل و انتقالات دانشجویان را ندارد.

 رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه با اشاره به زمان انتخاب رشته دانشگاه ها از خانواده ها خواست مراقبت تبلیغات برخی از موسسات و شرکت ها باشند و گفت: هیچ شرکت و موسسه ای وابسته به دانشگاه پیام نور نیست دانشگاه پیام نور دانشگاهی دولتی و زیرمجموعه وزارت علوم است و  تمام فرآیندهای قبولی در آزمون و جذب دانشجو در این دانشگاه از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org انجام می شود و هیچ شرکت و موسسه ای واسطه بین این دانشگاه و دانشجویان نیست.

او با انتقاد از تبلیغات برخی از موسسات و شرکت ها در ارتباط نحوه جذب دانشجویان فراگیر پیام نور، گفت: دانشگاه پیام نور براساس فراخوان هرساله از طریق آزمون سراسری و یا آزمون فراگیر اقدام به جذب دانشجو می کند و فرآیند هر ۲ روش نیز در سایت سازمان سنجش و سایت دانشگاه پیام نور منتشر و به اطلاع عموم مردم می رسد به هیچ موسسه و شرکتی مجوزی برای برگزاری دوره های آمادگی صادر نکرده و شرکت در آزمون های این دانشگاه نیازی به آمادگی ندارد و از این رو همه این تبلیغات جعلی و مورد تایید دانشگاه نیست.

سعیدی پور با بیان اینکه   ۱۴ مرکز دانشگاه پیام نور در استان کرمانشاه با ۱۵ هزار نفر دانشجو فعال است گفت: ۲ هزار نفر دانشجوی کارشناسی ارشد در بیش از ۳۵ رشته مشغول به تحصیل  هستند و  تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه  ۱۴۰ نفر است که از این تعداد ۳۱ نفر در مرکز کرمانشاه هستند.