گسترش همکاری های پژوهشی، عمرانی و فرهنگی با دانشگاه پیام نور البرز
گسترش همکاری های پژوهشی، عمرانی و فرهنگی با دانشگاه پیام نور البرز

رئیس  دانشگاه پیام نور استان البرز و جمعی از مدیران این دانشگاه با قائم مقام شهرداری کرج و مدیر عامل سازمان سیما،زیبا منظر و فضای سبز کرج دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش یوپنا، دکتر سید اسحاق جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز در حاشیه این دیدار با بیان این مطلب که تعاملات دانشگاه با ارگانها و سازمانهای دولتی و خصوصی استان البرز در راستای استفاده از ظرفیتهای موجود در راستای پیشبرد اهداف علمی، پژوهشی، فرهنگی و درآمدزایی در حال پیگیری و انجام است، اذعان داشت: دانشگاه پیام نور تعامل با شهرداری کرج را در حوزه های فعالیتهای مشترک پژوهشی،عمرانی و فرهنگی قوت خواهد بخشید.

وی در ادامه با تاکید بر  لزوم بهره گیری از فرصتهای موجود در دانشگاه و شهرداری عنوان کرد: امیدواریم طی نشتهای آتی تفاهم نامه همکاری مشترک را با هدف به عملیاتی کردن ظرفیت‌های موجود به امضا برسانیم.

رئیس دانشگاه در پایان افزود: دانشگاه پیام نور استان البرز زیرساختهای علمی و پژوهشی  فوق العاده ای برای اجرایی شدن بسیاری از طرحهای مدیریت شهری را در اختیار دارد و آماده هرگونه همکاری مشترک با دستگاههای اجرایی استان البرز و بویژه شهرداری کرج می باشد.

در ادامه مهندس عسگری قائم مقام شهرداری کرج نیز پیوند میان دانشگاه پیام نور و شهرداری کرج را زمینه ای جهت تعریف و پیاده سازی طرحهای در دست اجرا و همچنین پروژه های جدید اعم از علمی و پژوهشی و عمرانی اعلام و گسترش ارتباطات میان این دو دستگاه را خواستار شد.

مهندس بضاعتی پور مدیر عامل سازمان زیبا منظر شهرداری کرج نیز از در اختیار قراردادن امکانات این سازمان در گسترش و مدیریت بهینه فضای سبز دانشگاه پیام نور استان البرز خبر داد.

گفتنی است  به عنوان اولین گام شروع همکاریهای مشترک دانشگاه و شهرداری کرج  و در راستای معرفی گسترده تر دانشگاه و جذب دانشجو، مقرر شد در همه مناطق شهری کرج بیلبوردهای تبلیغاتی شهرداری به مدت یک ماه به صورت رایگان در اختیار دانشگاه قرار گیرد.