تقدیر رئیس کمیسیون آیین نامه مجلس از مدیریت دانشگاه پیام نور در خصوص توانمندسازی و اشتغال دانشجویان
تقدیر رئیس کمیسیون آیین نامه مجلس از مدیریت دانشگاه پیام نور در خصوص توانمندسازی و اشتغال دانشجویان

اقدامات صورت گرفته مدیریت دانشگاه پیام نور در خصوص توانمندسازی و اشتغال دانشجویان در شرایط کنونی، قابل تقدیر است

به گزارش یوپنا، در این بازدید دکتر کاتب نماینده مردم شهرستان گرمسار،آرادان و ایوانکی از پتانسیل های بالای شهرستان و وجودهمدلی در تمامی ارگانهای دولتی و ارتباط خوب با دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: با تعامل بیشتر بین مراکز علمی استفاده از ظرفیت ها و فضاهای موجود در دانشگاه ها به صورت بهینه و توسعه پذیر می شوند.

وی ضمن خواستار ایجاد یک شهر دانشگاهی در شهرستان برای اسکان اساتید غیر بومی و بومی با توجه به اتعهدی حضور در همان شهر افزود: راه برون رفت از بحران اشتغال جوانان، ارتباط دانشگاه با صنعت است به نحوی که شخص از سوی دانشگاه به کارفرما معرفی شود و کارفرمایی که این نوع جذب را انجام دهد از سوی دولت می توانند هم سوبسیت و هم یارانه دریافت نماید.

رئیس کمیسیون تدوین آیین نامه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تفاهم نامه دانشگاه با معاونت توسعه روستایی افزود: اقدامات صورت گرفته مدیریت دانشگاه پیام نور در خصوص توانمندسازی و اشتغال دانشجویان در شرایط کنونی، قابل تقدیر است و انتظار داریم در فاز دوم طرح اشتغال پذیری، استان سمنان و شهر گرمسار مدنظر قرار گیرند.

در این بازدید ابتدا دکتر یزدان پناه رئیس دانشگاه پیام نور گرمسار از فعالیت ها و عملکرد دو سال اخیر این مرکز گزارش کاملی را بیان کرد.