دکتر کولیوند نماینده مردم کرج،اشتهارد و آسار در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به دانش آموختگان دانشگاه پیام نور کرج، با مقدمه ای مبنی بر معرفی افتخارات ۴۰ ساله کسب شده در جمهوری اسلامی ایران اذعان داشت: فراز و نشیبهای حکومت ستم پیشه گذشته عرصه را برای حضور جوانان تحصیلکرده در بطن جامعه و کرسیهای مدیریتی کشور بسته بود.

به گزارش یوپنا، دکتر کولیوند نماینده مردم کرج،اشتهارد و آسار در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به دانش آموختگان دانشگاه پیام نور کرج، با مقدمه ای مبنی بر معرفی افتخارات ۴۰ ساله کسب شده در جمهوری اسلامی ایران اذعان داشت: فراز و نشیبهای حکومت ستم پیشه گذشته عرصه را برای حضور جوانان تحصیلکرده در بطن جامعه و کرسیهای مدیریتی کشور بسته بود.

وی انقلاب اسلامی ایران را ما حصل جانفشانی ۲۳۰ هزار شهید ۸ سال دفاع مقدس،۱۷ هزار شهید ترور و شهدای دولت اعلام کرد.

کولیوند ادامه داد: امروز مفتخریم بعد از ۴۰ سال  در اوج علم و توسعه علمی در قله های رفیع جهانی حرفی برای گفتن داریم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بدخواهان آزادی و استقلال ایران اسلامی بدانند جوان ایرانی تحقیر نخواهد شد و تاثیر پذیر نخواهد بود و در جنگ فکری و روانی استکبار زانو نخواهد زد، هر چند سالهاست برآنند تا خودباوری  مردمان ایران زمین را بگیرند ولی نمیدانند و آگاه نیستند به هر شکل ایران مهد آزاد مردی و آزاد زنی بوده  و خواهد بود و ایرانی زیر بار ظلم نمیرود.

دکتر محمد جواد کولیوند با تاکید بر انجام امور با تکیه بر  دانش و تدبیر گفت: حرکت رو به جلو تدبیر میخواهد۴۰ سال است با تحریم خواسته اند ما را متوقف کنند و ما را از اندیشه و تدبیر دور کنند.

کولیوند در سخنانش از صلح طلب بودن ایران و ایرانیان سخن گفت و اذعان داشت: هیچگاه ایرانیان به دنبال جنگ نبوده اند بلکه ما اخلاق مداریم و با تاسی به اسلام  و پیغمبر رئوفمان حضرت محمد(ص) آنرا اشاعه می دهیم.

رئیس کمیسیون امور شوراها و امور داخلی مجلس در بخش بعدی سخنرانی خود جوانان دانش آموخته را به تفکر و تدبر در قرآن کریم فرا خواند و گفت:   اراده و تفکر خود را با تلاوت کتاب خدا تقویت کنید و بدانید که امروز نسل جوان در معرض تهدید بی هویتی دینی است. بی اخلاقی و بی بند و باری و فساد( اخلاقی و اقتصادی) امروز در نتیجه فشاری است که روی نسل جوان از جانب بدخواهان سرمایه گذاری میشود تا خودباوری آنها را نابود کرده و در جنگ فکری و ایدئولوژیکی بر ما فائق آیند.

مدرس و عضو هیات علمی دانشگاه افتراق بین نسلهای انقلابی را  نیز دسیسه  همیشگی بدخواهان مردم دانست .
دکتر کولیوند در پایان با عنوان اینکه کرسیهای آینده مدیریتی کشور در بخش اقتصادی  چه دولتی و خصوصی، شرکتهای دانش بنیان و کار آفرینی در تمام زمینه ها در اختیار دانش آموختگان خواهد بود، تاکید کرد: با خودباوری، خداشناسی، اخلاق و آموزه های دینی و تکریم والدین  به آن دست پیدا خواهید کرد و با ترسیم هدف خدمت به مردم ،کشور  را به قله های افتخار خواهید رسانید.

رئیس دانشگاه در مراسم جشن دانش آموختگی دانشجویان مرکز کرج عنوان کرد: اخلاق و خرد ورزی لازمه تعالی زندگی است

دکتر  سید اسحاق جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز نیز ضمن خوش آمدگویی  وتبریک به دانش آموختگان و خانواده آنها عنوان داشت: وجه تمایز انسان و سایر مخلوقات خداوند متعال، علم و دانش همراه با تفکر و تعقل است و مقدمه ای برای ساختن یک زندگی هدفمند که در واقع این اخلاق و خرد ورزی  است که زندگی بشر  را به  تعالی می رساند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز در بخش بعدی سخنان خود ضمن ترسیم چشم اندازی روشن برای دانش آموختگان این دانشگاه که علاوه بر مهارتهای علمی،مهارتهای عملی را نیز آزموده اند، اظهار داشت: صرفا” مدرک دانشگاهی نیست که شماعزیزان را به سر منزل مقصود خواهد رساند، بلکه نیاز دارید با تدبیر و تعقل و اخلاق پای در مرحله بعدی زندگی که میتواند ادامه تحصیل،ورود به بازار کار و یا تشکیل خانواده باشد، بگذارید.

وی حوزه آموزشهای فرا دانشگاهی دانشگاه پیام نور را غنی دانست و گفت: در دانشگاه  علاوه بر کسب تخصص، تعهد و اخلاق و به ویژه اخلاق حرفه ای را نیز آزموده اید و خوشحالیم که همراه با مهارت  توفیق خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی را پیدا کرده اید.

رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز با تقدیر از همراهی و حمایتهای دکتر کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس و تمامی مسئولان دانشگاه که زمینه را برای ادامه تحصیل و رشد و تعالی جوانان عزیز ایران اسلامی مهیا نموده اند، از دانش آموختگان دانشگاه خواست تا با تکریم افرادی که در موفقیتهای آنها نقش اساس داشته اند، به خصوص والدین، قدر شناسی خود را با خدمت صادقانه و و تلاش در راه سرافرازی مملکت اسلامی نشان دهند.