احکام کارگزینی کلیه نیروها از سال آینده به استان  تفویض می شود
احکام کارگزینی کلیه نیروها از سال آینده به استان  تفویض می شود

وی یاد آور شد،با استقلال استانها، سازمان مرکزی نقش نظارت و هماهنگی را خواهد داشت.

به گزارش یوپنا محمد حاجی محمد علی مدیرکل امور اداری، در جلسه مدیران امور اداری بیان داشت: تمرکز گرایی امور در سازمان مرکزی، موجب طولانی شدن فراِیند انجام کارها می شود و بنا داریم برخی از فعالیت های اداره کل اداری دانشگاه پیام نور را در آینده نزدیک به استانها تفویض کنیم.

مدیر کل امور اداری دانشگاه پیام نور با اشاره به نقش تعامل بین رده های مختلف سازمان، برای پیشبرد برنامه های ابلاغی از سوی سازمان امور استخدامی کشور گفت: همه ما عضو یک خانواده به نام دانشگاه پیام نور هستیم و برای تعالی دانشگاه باید نقاط قوت را به یکدیگر تسری و ضعف های احتمالی را پوشش دهیم.

وی با اشاره به فعالیت های اخیر معاونت اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور ابراز داشت: یکی از اهدف اصلی معاونت اداری و مالی شفاف سازی و به سامانه سپاری امور است که خوشبختانه روند خوبی را داشته است.

وی تصریح کرد: با الکترونیکی کردن خدمات اداری و مالی، متقاضیان به خدمت می توانند روند کار خود را مشاهده کنند و این امر شفافیت در ارائه خدمت را به همراه دارد.

حاجی محمد علی، بر ضرورت انجام کارها در زمان مقرر تاکید و خاطر نشان ساخت: کارهای اداری و درخواست های همکاران باید در زمان مقرر صورت پذیرد تا فرآیند رسیدگی به درخواست ها طولانی شود.

وی همچنین مطالعه قوانین، مقررات و آیین نامه‌های استخدامی را توسط متصدیان امور اداری مهم عنوان کرد و بر دانش افزایی آنها در این زمینه تاکید نمود.

مدیرکل امور اداری دانشگاه پیام نور افزود: مد نظر است با ایجاد زیربناهای لازم انشالله صدور اغلب عناوین حکمی کارگزینی به استانها محول شود و فرایند درخواست ارتقاء شغلی اعضائ غیر علمی نیز به سامانه سپاری گردد.