دانشجوی پیام نور کرج به اردوی منتحب تیم کشوری پیام نور دعوت شد
دانشجوی پیام نور کرج به اردوی منتحب تیم کشوری پیام نور دعوت شد

خانم محدثه گود آسایی عضو تیم ملی فوتبال بانوان، نخستین و تنها بانوی رکورددار روپایی در ایران و جوانترین داور ایران دانشجوی مقطع کارشناسی رشته علوم ورزشی دانشگاه پیام نور کرج می باشد.

به گزارش یوپنا، محدثه گودآسیایی ،۱۹ ساله ،از استان البرز ، فوتبالیست تیم ملی جوانان ایران(بانوان) در پست هافبک میانی و بازیکن شماره ۲۰ تیم ملی که از کلاس پنجم ابتدایی با حضور در مسابقات مدارس ، فوتبال را شروع کرده و بعد از آن وارد مسابقات آموزش و پرورش در سطح کشوری و سپس مسابقات باشگاهی کشور و تیم ملی ایران شده است؛اکنون رکورد دار روپایی بانوان ایران و جوانترین داور زن مسابقات فوتبال بانوان است.

محدثه گود آسیایی در مهرماه امسال که به همراه تیم فوتسال بانوان دانشگاه پیام نور استان البرز در مسابقات کشوری دانشگاه پیام نور در سمنان حضور داشت؛ به تیم کشوری فوتسال بانوان دانشگاه پیام نور دعوت شد.

دانشجوی دانشگاه پیام نور کرج در مصاحبه ای که به همین منظور انجام شد؛ضمن تقدیر شایسته از همراهی و همگامی پیوسته مادر و سایر اعضای خانواده خود،از سابقه ورزشی و عناوین کسب شده خود سخن گفت و اذعان داشت: اولین و تنها بانوی رکورددار روپایی در ایران است که نامش را در کتاب رکوردهای ملی با ۸۶۹۴ روپایی در ۶۰ دقیقه سال گذشته در برج میلاد تهران ثبت شده است.

گود اسیایی در خصوص ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور گفت: من فرزند دوم خانواده هستم و خواهر بزرگتر بنده نیز دانش آموخته همین دانشگاه در رشته مترجمی زبان بود و از ابتدا میدانستم وارد دانشگاهی با خصوصیات بی نظیر دانشگاه پیام نور می شوم.

گود آسیایی اظهار امیدواری کرد با پتانسیلهای موجود در دانشگاه پیام نور کرج و سابقه درخشان ورزشی این دانشگاه بتواند بیش از پیش پله های ترقی را با حمایت مسئولان طی کند و برای این دانشگاه نیز افتخار آفرینی کند.

وی مدت سابقه حضور خود در تیم ملی ایران را اینگونه توضیح داد:حدود دو سال هست که به تیم ملی ایران دعوت شده ام و در این دو سال توانستم در مسابقاتی مانند تورنمنت تایلند ،جام کافا در ازبکستان ،مسابقات مقدماتی آسیایی در ویتنام و تورنمنت بین المللی روسیه حضور داشته باشم.

دانشجوی علوم ورزشی دانشگاه پیام نور کرج “کسب توپ طلای بهترین بازیکن آسیا” را یکی از اهداف خود دانست .
محدثه گود آسیایی در پایان با تقدیر مجدد از پدر و مادر خود که همیشه او را حمایت کردند و همچنین مربی محترم خود،سرکار خانم سحر کلوند که از هیچ تلاشی در راه موفقیت او دریغ نکرده اند؛ از اینکه پای در راه تکمیل مدارج علمی در دانشگاه پیام نور گذاشته،ابراز خرسندی کرد.