رضا زرین پناه همکار پیام نور ماهدشت:مسئولیتهای مهم مدیریتی در ورزش ” کونگ فو” را بر عهده دارد
رضا زرین پناه همکار پیام نور ماهدشت:مسئولیتهای مهم مدیریتی در ورزش ” کونگ فو” را بر عهده دارد

رضا زرین پناه دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت ورزشی پیام نور مرکز کرج می باشد و ۱۵ سال سابقه همکاری با دانشگاه را توام با افتخارات متعدد ورزشی در کارنامه خود به همراه دارد.

به گزارش یوپنا ، رضا زرین پناه مدیر تربیت بدنی و امور دانشجویی دانشگاه پیام نور استان البرز-  در واحد ماهدشت، از جمله ورزشکاران بنام  رزمی کشور در رشته کونگ فو توآ و ورزش رزمی “توکی ما”  می باشد که مسئولیتهای مهم مدیریتی در ورزش رزمی کونگ فو توآ را تواما” بر عهده دارد و یکی از افتخارات  ارزشمند ورزشی در این رشته هم برای استان البرز و هم برای دانشگاه پیام نور محسوب می شود.

رضا زرین پناه دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  ورزشی پیام نور مرکز کرج می باشد و ۱۵ سال سابقه همکاری با دانشگاه را توام با افتخارات متعدد ورزشی در کارنامه خود به همراه دارد.

مربی تیم ملی نوجوانان کونگ فو توآی کشور،رئیس هیات ورزشهای رزمی غرب کرج،مسئول گروه رشته رزمی پهلوانی “تو کی ما” در استان البرز،عضو کمیته استعداد یابی ورزشهای رزمی فدراسیون کونگ فو کشور و دبیر انجمنهای ورزشهای رزمی پیام نور کشور از جمله مسئولیتها و سمتهای آقای زرین پناه در این مدت می باشد.

وی که از افتخارات ورزشی کشور محسوب می شود دارنده مدال طلای قهرمانی جهان در سال ۲۰۰۷، بیش از ۱۰ عنوان قهرمانی کشور در سنوات مختلف و چندین دوره قهرمانی جهان را در کانامه درخشان ورزشی خود به ثبت رسانده است.

زرین پناه همکاری با دانشگاه پیام نور را در کسوت همکار اداری افتخار دانست و خاطر نشان کرد: همکاری با دانشگاه پیام نور خاطرات تلخ و شیرین بسیاری را به همراه داشت ولی خوشحالم که به عنوان عضوی از این مجموعه دانشگاهی بزرگ؛ هم به دانشجویان و هم به ورزشکاران ایران عزیزم خدمتی شایسته را ارائه می دهم.

زرین پناه در خصوص آخرین رویداد ورزشی رشته کونگ فو توآ که در کسوت مربی تیم  ملی نوجوانان کشور در شهریور ماه ۹۸ در ماهدشت  برگزار شد گفت: مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان با بازتاب  گسترده رسانه ملی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بین ۲۳۰ نفر ورزشکار (از ۱۵ استان)و در دو تاتامی برگزار شد و تیم های منتخب به ترتیب استان تهران مقام اول ، مقام دوم استان قزوین،مقام سوم  استان کرمانشاه و منتخب  تیم اخلاق” استان البرز” (هیأت رزمی غرب شهرستان کرج) معرفی گردید.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با تعامل گسترده تر مسئولان و با برنامه ریزی دقیق تر؛ استعداد های ورزشی در دانشگاه بیش از پیش کشف و پس از برگزاری دوره های آموزشی مرتبط و ضمن حمایتهای مادی و معنوی لازم؛ افتخارات متعدد کشوری و جهانی نصیب دانشجویان این دانشگاه گردد.

گفتنی است مسابقات ورزشی رزمی کشوری ویژه انتخابی تیم ملی اعزام به مسابقات جهانی گرجستان(دی ماه ۱۳۹۸)  در رشته کیک بوکسینگ توکی ما  در استان البرز با مدیریت رضا زرین پناه مسؤل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور ماهدشت و همچنین مسئول برگزاری مسابقات کشوری، در سالن ورزشی نیکو شهر ماهدشت از ۳۱مرداد لغایت یکم شهریور ماه ۱۳۹۸ برگزار گردید .